Carlos Sainz se zastává rozhodnutí komisařů zpomalit Velkou cenu Brazílie několika delšími fázemi safety caru a dvěma přerušeními. Závodění za deště je podle něj velmi náročné, což si diváci u televizních obrazovek nedokážou představit.
"Z domova se to velmi jednoduše řekne: 'Ach, ti kluci - proč nezávodí? Tohle už není F1.' Zevnitř je však neuvěřitelné, jak těžké a nebezpečné to bylo," vzpomíná jezdec Toro Rosso na víkendovou grand prix.
"Kimi dostal smyk hned přede mnou, scházelo jen 10 metrů, abych do něj narazil v 300km/h rychlosti. Z 300 na nulu - dokážete si představit sílu takového nárazu!" upozorňuje Sainz.
Zvláště druhé přerušení po delší safety car fázi vedlo k rozladění fanoušků. Komisaři později vysvětlili, že se jen snažili najít lepší okno v předpovědi počasí tak, aby se zbytek velké ceny mohl odjet bez přerušení.
Před kritikou je brání také sportovní ředitel Manoru Dave Ryan: "Esteban [Ocon] málem čelně narazil do Kimiho, bylo to velmi těsné. Pokud by k tomu došlo, tak bychom si všichni vyprávěli jiný příběh." Tým má stále čerstvě v mysli mladého jezdce Julese Bianchiho, který havaroval za deště ve Velké ceně Japonska 2014. Na následky nehody později zemřel.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.