Jos Verstappen vyjasnil některá specifika jezdeckého stylu svého syna. Sám nakonec přiznal, že on by podobné psí kusy nedokázal.
Jos Verstappen, otec holandské naděje Red Bullu, rozkryl některé zákulisní informace ohledně Maxovo přístupu k předjížděcím manévrům, které Verstappen junior předváděl v deštivé Brazilské grand prix, kdy se po "zbytečné" zastávce v boxech dostal ze šestnácté pozice až na pódium.
"Když se na tu situaci díváme, musíme vzít v potaz, že se tam nachází safety car. Chvíli jel Max vlevo a pak zase přejel na pravou stranu trati. Ono to vypadá, že si snaží najít dobrou pozici pro předjetí jezdce před ním, ale tak to vůbec není. Snaží se jen zmapovat situaci a číst trať. Toho pak využil v posledních šestnácti kolech závodu. Vždycky jsem mu tloukl do hlavy, že předjetí není reakce a sám jezdec se snaží vytvářet si optimální pozici už několik zatáček předem," okomentoval situaci otec nizozemské superhvězdy.
Jos během své kariéry startoval ve 106 velkých cenách F1 během let 1994 až 2003. Nakonec během své kariéry získal i dvě pódiová umístění. O jeho zkušenostech tedy není pochyb, ale i on sám přiznává, že některé manévry jeho syna sám nedokáže pobrat.
"Já se o podobné psí kusy také pokoušel, ale moc mi to nevycházelo. On pro to má větší cit," zakončil Verstappen starší.
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.
Mick Schumacher jedná s týmem Cadillac o své možné návratu do Formule 1 v sezóně 2026. Po období nejistoty a hledání nové příležitosti se zdá, že mladý závodník má reálnou šanci znovu se objevit na startovním roštu díky ambicióznímu projektu nováčka mezi týmy F1.
Odchod Jonathana Wheatleyho z Red Bullu přišel jako velké překvapení, protože ve týmu působil téměř dvě desetiletí na klíčových pozicích. Jeho rozhodnutí odchodu odráželo skryté napětí uvnitř stáje a naznačilo významné personální změny v konkurenčním prostředí formule 1.
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.