Dle britského pilota Renaultu nebylo Magnussenovo rozhodnutí úplně dobré. Je prý vždy lepší jezdit v tovární stáji.
Magnussen přiznal, že dostal nabídku i od francouzské automobilky, ale jednoroční kontrakt se mu nezdál dost dobrý, a tak zvolil pro další sezónu tým Haas, kde v kokpitu vystřídá mexického pilota Estebana Guttieréze. Současný Dánův týmový kolega Palmer toto rozhodnutí moc nechápe.
"Jsem docela překvapenej, abych řekl pravdu. Pokud Kevin dostal nabídku od Renaultu, tak udělal chybu, že ji nepřijal. Myslím si, že příští rok budeme lepší než Haas. Navíc, je to tovární tým. Dle mého je lepší jezdit rok za Red Bull, než mít smlouvu na dva roky u Toro Rosso. Neznám tedy úplně detaily a je mi to ve výsledku jedno. Já sedačku pro příští rok mám, nic se u mě nemění," okomentoval situaci Joylon Palmer.
Magnussen na svého kolegu zareagoval následovně: "Myslím si, že by měl být rád, že jsem odešel. Haas v první sezóně předvedl úžasné výsledky. Podařilo se jim vytvořit úplně nový tým s novými lidmi. Není to tak, že by jen někoho převzali."
Přestože Palmer získal u Renaultu kontrakt pouze na příští sezónu, tak věří, že u týmu nakonec vydrží déle.
"Musím příští rok odvést dobrou práci. Je pochopitelné, že Renault musí vidět, jak se mi povede proti Nikovi, ale mám tu možnost. Věřím si, a navíc budeme mít lepší auto. Je pak jen na mně, jak se s tím poperu a jestli získám u Renaultu možnost pokračovat i v dalších letech," řekl britský pilot.
Britský pilot připustil, že cítí značnou úlevu, ale není to prý důvod k tomu, aby přestal jezdit na maximum.
"Není to tak, že bych odpočíval. Pořád chci zajíždět co nejlepší výsledky. Je super, že mám jistotu, že v Brazílii a Abu Dhabi pojedu i příští rok, ale i tak je třeba do toho dát všechno," zakončil Palmer.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.
Po závodě v Bahrajnu měl Lewis Hamilton konečně důvod k optimismu. Jeho vyjádření zněla výrazně povzbudivěji než po předchozích Grand Prix v Japonsku a Číně, kde se potýkal s frustrací a zklamáním.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.