Dle britského pilota Renaultu nebylo Magnussenovo rozhodnutí úplně dobré. Je prý vždy lepší jezdit v tovární stáji.
Magnussen přiznal, že dostal nabídku i od francouzské automobilky, ale jednoroční kontrakt se mu nezdál dost dobrý, a tak zvolil pro další sezónu tým Haas, kde v kokpitu vystřídá mexického pilota Estebana Guttieréze. Současný Dánův týmový kolega Palmer toto rozhodnutí moc nechápe.
"Jsem docela překvapenej, abych řekl pravdu. Pokud Kevin dostal nabídku od Renaultu, tak udělal chybu, že ji nepřijal. Myslím si, že příští rok budeme lepší než Haas. Navíc, je to tovární tým. Dle mého je lepší jezdit rok za Red Bull, než mít smlouvu na dva roky u Toro Rosso. Neznám tedy úplně detaily a je mi to ve výsledku jedno. Já sedačku pro příští rok mám, nic se u mě nemění," okomentoval situaci Joylon Palmer.
Magnussen na svého kolegu zareagoval následovně: "Myslím si, že by měl být rád, že jsem odešel. Haas v první sezóně předvedl úžasné výsledky. Podařilo se jim vytvořit úplně nový tým s novými lidmi. Není to tak, že by jen někoho převzali."
Přestože Palmer získal u Renaultu kontrakt pouze na příští sezónu, tak věří, že u týmu nakonec vydrží déle.
"Musím příští rok odvést dobrou práci. Je pochopitelné, že Renault musí vidět, jak se mi povede proti Nikovi, ale mám tu možnost. Věřím si, a navíc budeme mít lepší auto. Je pak jen na mně, jak se s tím poperu a jestli získám u Renaultu možnost pokračovat i v dalších letech," řekl britský pilot.
Britský pilot připustil, že cítí značnou úlevu, ale není to prý důvod k tomu, aby přestal jezdit na maximum.
"Není to tak, že bych odpočíval. Pořád chci zajíždět co nejlepší výsledky. Je super, že mám jistotu, že v Brazílii a Abu Dhabi pojedu i příští rok, ale i tak je třeba do toho dát všechno," zakončil Palmer.
Lewis Hamilton přiznal, že si s Ferrari promluvil o strategii v Rakousku, kde dostal stejnou jako Charles Leclerc. Nechce, aby situace dospěla do bodu, kdy by musel ignorovat týmové pokyny.
McLaren si vybudoval výrazný náskok před konkurencí, ale na dalším vývoji monopostu MCL39 nehodlá polevit. Tým dál usiluje o zlepšení výkonu i v probíhající sezóně.
Lewis Hamilton uvedl, že by ho zajímalo, co se stane, pokud Max Verstappen opustí Red Bull. Reagoval tak na rostoucí spekulace o nejisté budoucnosti nizozemského šampiona v týmu.
Fernando Alonso se s nadsázkou vyhnul poskytování rad Maxu Verstappenovi ohledně jeho možného přestupu k Mercedesu. Španělský veterán žertoval, že své názory by sdílel pouze „za obrovskou sumu peněz,“ čímž odlehčil spekulace a ukázal svůj typický smysl pro humor.
Isack Hadjar zůstává plně soustředěný na svůj cíl získat sedačku v Red Bullu, i když Yuki Tsunoda čelí problémům s aktuálním vozem RB21.
Lando Norris reagoval na spekulace o možném přestupu Maxe Verstappena k Mercedesu. Zdůraznil však, že zatím není nic potvrzeno a je třeba se soustředit na současnou sezónu.
Obavy jezdců o ovladatelnost monopostů pro sezonu 2026 vyvolávají otázky, zda jsou oprávněné, nebo předčasné. Vývoj nových vozů je stále v rané fázi, a tak konečné hodnocení přijde až s prvními testy.
Ralf Schumacher rozpoutal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena, když naznačil, že hvězda Red Bullu by mohla zamířit k Mercedesu. Tato tvrzení přidávají další vrstvu nejistoty do už tak napjatého přestupového trhu ve Formuli 1.
Fernando Alonso pochválil nováčka Gabriela Bortoleta z týmu Kick Sauber za jeho první body ve Formuli 1 v Rakousku. Oba se utkali v atraktivním souboji v závěru závodu ve Spielbergu.
Ferrari čelí zásadnímu problému s nastavením světlé výšky monopostu SF-25. Tým proto instruoval oba své jezdce, Lewise Hamiltona i Charlese Leclerca, aby během závodu praktikovali „lift and coast“, tedy zvednutí nohy z plynu a brzdění bez motoru, aby snížili zatížení a pomohli situaci zvládnout.
Před blížící se výjimečnou Velkou cenou Velké Británie se významná část komunity Formule 1 sešla s britským premiérem. Setkání poskytlo příležitost zdůraznit důležitost tohoto prestižního závodu a podpořit dlouhodobý vztah mezi F1 a Spojeným královstvím.
McLaren představuje na Velkou cenu Velké Británie speciální chromové zbarvení „Legacy at Speed“, vytvořenou ve spolupráci s Google Chrome, která spojuje historii týmu s novými fanoušky.