Kevin Magnussen bude s velkou pravděpodobností příští rok jezdit v kokpitu amerického týmu Haas. Druhé místo u francouzské automobilky tak zůstane Palmerovi, který doplní Nika Hülkenberga.
V příští sezóně s největší pravděpodobností nahradí dánský pilot Estebana Guttieréze a bude jezdit za americkou stáj společně s Romainem Grosjeanem, který letos vybojoval Haasu již osmadvacet bodů, jeho současný kolega bohužel nic do banku nepřidal.
"Bylo to mé rozhodnutí. Dostal jsem nabídku, ale nebyla pro mě dostatečně zajímavá, abych ji mohl přijmout. Kdyby my nabídli dlouhodobější kontrakt, tak bych se nad tím musel více zamyslet. Cítil jsem, že se nechtějí vázat na dlouhou dobu a nabízejí smlouvy mnoha jezdců. Bylo v to docela zmatek, takže pro mě bylo nejlepší odejít," okomentoval situaci Dán.
Renault prý měl v hledáčku velké množství jezdců včetně Sergia Peréze a Carlose Sainze. Tenhle přístup vadil dánskému pilotovi nejvíce.
"Nikdy mi neřekli, že se poohlíží po jiných jezdcích. Prostě celé vedení na mě působilo podivným dojmem. Více otevřenosti by neuškodilo. Někdy bylo dokonce těžké poznat, kdo tomu vůbec velí a dělá rozhodnutí. Nyní je to ale za mnou. Kdybych z jejich strany cítil větší rozhodnost, tak by to skončilo asi jinak. Jsem ale rád za současný výsledek."
K oficiálnímu oznámení druhého jezdce by dle šéfa Haasu, Gunthera Steinara, mělo dojít během tohoto víkendu v Brazílii.
"Je tu ještě pár věcí, o kterých si musíme promluvit. Poté oznámíme jezdce pro další sezónu. Když se blížíte k podpisu smlouvy, je toho třeba dost zařídit. Je to stejné, jako když si kupujete nové auto a dohadujete se o koberečcích zdarma. V této fázi teď jsme," sdělil médiím šéf Haasu.
Došlo i na Guttieréze, který na otázku, zda se obává o své místo, odpověděl následovně: "Jestli mám obavy? Ano i ne. Nikdo neumírá a to je důležité. Má budoucnost je v tomto týmu, musíme toho ještě hodně probrat, ale tak to prostě je. Nechme se překvapit, jak to celé dopadne. Věřím že snad pozitivně."
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.