Jezdec Toro Rosso Daniil Kvjat si stěžuje na to, že si na schůzkách pilotů někdy připadá jako v mateřské školce. Nejsou konstruktivní, někteří piloti se přijdou jen vypovídat.
Vedení Formule 1 by si podle něj mělo najít lepší způsob, jak od jezdců získávat zpětnou vazbu. Obzvlášť společné schůzky mu přijdou kvůli jejich neefektivitě jako ztráta času.
"Budu diskutovat s Charliem [Whitingem], upřednostňuji hovořit s ním z očí do očí, protože veškeré to povídání, všechny ty schůzky a věci kolem, to je někdy jako ve školce, víte?" popisuje 22letý ruský jezdec.
"Nechci tedy být součástí této školky, abych byl upřímný. Mám dobré nápady, které se budu snažit předložit, a uvidíme, jestli se ještě někomu budou zamlouvat," pokračuje Kvjat.
Proč se mu schůzky jezdců tak nelíbí? "Myslím si, že by měli být soukromější. Protože tenhle něco vykřikne, pak na něj něco pořvává jiný kluk, a pak jsou další, kteří nedokážou vůbec přestat mluvit. Někdy jsou schůzky protivně dlouhé bez jakéhokoliv důvodu, jelikož nějaký frajer chce mluvit jenom proto, že se chce vypovídat," stěžuje si pilot Toro Rosso.
"Myslím, že Charlie by to měl strukturovat trochu odlišně, pak získá názor jednoho jezdce, dalšího - a může si je tak poskládat dohromady a vidět, jak to půjde - ale nevím. A znovu, nechci Charliemu říkat, co má dělat, on to ví," je si vědom Kvjat.
V juniorských soutěžích to paradoxně takové vůbec nebývá: "Ne, to je ten problém a nejlegračnější věc. Když jsem závodil v dvoulitrech, v GP3, tak tam žádná taková velká školka jako tohle nebyla. Ale tady v F1 to připomíná více školku než v juniorských kategoriích. Je to celkem podivné."
Současný prezident FIA Mohammed Ben Sulayem se ocitl v unikátní pozici před prosincovými volbami, když byl potvrzen jako jediný způsobilý kandidát. Jeho další kroky ve vedení motorsportu a plánované iniciativy nyní přitahují pozornost odborné i fanouškovské veřejnosti.
Lewis Hamilton vyjádřil nadšení nad postupem britského nováčka Olivera Bearmana, který debutuje ve Formuli 1 pod záštitou Ferrari.
Lando Norris promluvil o tom, jak se během své klíčové sezony ve Formuli 1 učí zvládat tlak i neustálou pozornost veřejnosti.
Güenther Steiner se ostře vyjádřil k veřejným komentářům prezidenta Ferrari Johna Elkanna ohledně jezdců týmu.
Yuki Tsunoda si z Interlagosu odnesl tvrdou lekci poté, co jeho kolize s Lansem Strollem vedla k dvěma desetisekundovým trestům.
Sezona 2025 vstupuje do finále a napětí v McLarenu nikdy nebylo vyšší. Oscar Piastri prochází obtížným obdobím a musí se pokusit zvrátit vývoj proti svému týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Lando Norris vede před Oscarem Piastrim o 24 bodů, ale Andrea Stella odmítá řeči o tom, že by měl titul jistý. Podle něj jsou podobné úvahy jen akademické a nic nemění na pokračujícím boji o prvenství.
Šéf týmu Audi ve Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že jeho jezdci si pomalu zvykají na nové podmínky pro sezonu 2026 a začínají je objevovat z nové perspektivy.
Helmut Marko připustil, že tým čelí výzvám, které mohou ovlivnit šance Maxe Verstappena v závěru sezony. Podle něj se některé problémy začaly objevovat po závodě v Imole.
Člen týmu Racing Bulls byl během Velké ceny Brazílie zachycen, jak povzbuzuje fanoušky k bučení na Landa Norrise.
Cadillac se tento týden konečně představuje na závodní dráze, když Sergio Pérez usedá do dva roky starého Ferrari na okruhu v Imole.
Audi odhalilo koncept R26, který naznačuje podobu jejich vozu pro vstup do Formule 1 v roce 2026. Značka zároveň stanovila pětiletý cíl.