Verstappen se v rozhovoru pro Motorsport rozpovídal o potenciálu Red Bullu v příští sezóně a došlo i na vztah mezi ním a Danielem - prý je to lepší než u Toro Rosso, kde byly vztahy více vyhrocené.
Max Verstappen přestoupil k hlavní stáji rakouského nápojového gigantu těsně před Velkou cenou Španělska, kdy nahradil Daniila Kvjata. V Katalánsku pak mladý Holanďan napsal krásný příběh, kdy po vzájemné havárii obou mercedesů dokázal jakožto nejmladší pilot v historii zvítězit. Od té doby si Verstappen zapsal pět pódiových výsledků a se 177 body je v současné době na šestém místě průběžného pořadí. Na pátého Icemana ztrácí pouze jeden bod a na čtvrtého Vettela bodů jedenáct.
Pokud Maxe nepotkají závažné potíže a bude i nadále schopen porážet oba vozy Ferrari, jak se to zatím v druhé části letošní sezóny Red Bullu dařilo, tak čekají jezdce stáje z Maranella v posledních dvou velkých cenách krušné časy. Teoreticky by letos Verstappen mohl skončit čtvrtý za týmovým kolegou Ricciardem. Pro příští rok má Holanďan ale větší ambice.
Na otázku, zda je Red Bull v příštím roce schopen bojovat o titul, Holanďan odpověděl: "Samozřejmě, jak jednou máte auto, které je schopné vyhrávat, tak o všem přemýšlíte jinak. Nemusíte se soustředit pokaždé na 105 %. Můžete si ulevit namísto konstantní snahy dohánět někoho před vámi. Vždycky jsem se držel toho, že k dosažení co nejlepšího výsledku je třeba tlačit maximálně na pilu. Někdy to ale sebou přináší určité nevýhody - lidé si totiž myslí, že jezdím moc agresivně. Nyní to ale bude jiné."
Nejvíce prý mladý Holanďan zápasí se znalostmi možností samotného auta, ale to se prý s časem naučí, až toho více odjezdí.
"Myslím si, že je vždycky potřeba znát limity auta. Vždy je třeba brát v potaz několik faktorů: styl řízení, možné scénáře na trati, počasí a tak podobně. Pokaždé se s autem více a více seznamuji a zjišťuji, jak je dobré mít nastavené pedály a další důležití věci. Pořád se posouvám, ale na trati se člověk dostane vždy do úplně nových situací. Na základě toho, si pak uvědomuji, kde je třeba věci zlepšit nebo naopak nechat být, protože fungují dobře."
Max Verstappen také potvrdil, že se v sedačce Red Bullu cítí více uvolněný a vztahy nejsou tak napjaté, jako tomu bylo s Carlosem Sainzem v Toro Rosso.
"Je to jednoduché. U Toro Rosso se chcete pořád posouvat, abyste si zajistili sedačku u větší stáje. Proto je to tam více vyhrocené. Jakmile ale přestoupíte do předního týmu, tak tam jste a nemusíte nic řešit. Pak už jde jen o dobré výsledky a boj o pódiová umístění. Díky tomu je to trošku uvolněnější," prozradil syn bývalého pilota Jose Verstappena.
Na poslední otázku, zda se něčemu přiučil od Daniela Ricciarda, devatenáctiletý pilot odpověděl: "Jsou to hlavně jeho poznatky. Zná auto mnohem déle a lépe než já. Prostě je zkušenější. Konečně se cítím jako jezdec. Když zajedu špatné kolo, tak si nechám vyměnit gumy a hned to o vteřinu poskočí. Pořád se mi stává, že ještě nedokáži odhadnout plný potenciál auta, ale to se zlepší s přibývajícími zkušenostmi. "
Lewis Hamilton se připravuje na svůj premiérový závod za Ferrari během Velké ceny Austrálie, kde se chystá ukázat, že jeho přechod k italské stáji přinese výrazný pokrok v jeho kariéře, po náročném roce 2024 s Mercedesem.
Oscar Piastri před domácím publikem zazářil a ovládl dramatický třetí trénink v Melbourne, kde se první tři jezdci vměstnali do rozdílu pouhých osm setin sekundy.
Red Bull plánuje požádat Mezinárodní automobilovou federaci (FIA) o výjimku, která by umožnila jednomu z jejich jezdců, jenž ještě nedosáhl věku 18 let, získat superlicenci a účastnit se závodů Formule 1.
Lewis Hamilton po druhém tréninku na Velké ceně Austrálie překvapil fanoušky, když prozradil svou předpověď ohledně pole position.
Generální ředitel F1 Stefano Domenicali zamíří po úvodní Velké ceně Austrálie do Thajska, aby jednal s organizátory, kteří doufají, že se jim podaří uspořádat závod v ulicích hlavního města Bangkoku.
Integrace Carlose Sainze do týmu Williams probíhá hladce. James Vowles, šéf týmu, popisuje Španěla jako „bojovník poslaný z nebe“ díky jeho pracovní morálce, která skvěle zapadá do hodnot týmu.
Juki Cunoda se podělil o překvapivý moment, kdy mu Red Bull oznámil, že prohrál v závodě o post týmového kolegy Maxe Verstappena s Liamem Lawsonem.
Fernando Alonso po úvodních trénincích v Melbourne k Australské Grand Prix 2025 vyjádřil svou frustraci vůči mediálním rozhovorům a rozhodl se zcela vynechat komentáře. Po prvním tréninku, kde skončil na 8. místě, a po druhém, ve kterém klesl na 13. pozici, jasně odmítl jakékoliv rozhovory s novináři.
Mercedes měl v pátečních trénincích na Velkou cenu Austrálie problémy s optimalizací výkonu mezi měkkými a středními pneumatikami, což ovlivnilo jejich kvalifikační simulace.
Lando Norris byl nejrychlejší v prvním tréninku, ale ve druhém ho předstihl Charles Leclerc, zatímco britský jezdec nadále hledá optimální vyvážení vozu. Max Verstappen se potýkal s nedotáčivostí a obsadil až sedmé místo, což potvrzuje, že Red Bull zatím postrádá konkurenceschopné tempo.
Oliver Bearman se omluvil týmu Haas po své nehodě během prvního tréninku na Velké ceně Austrálie, která ho připravila o druhou část pátečního programu. I přes rozsáhlou opravu vozu se mladý britský nováček na trať nevrátil.
Lewis Hamilton má za sebou první dva tréninky na Velkou cenu Austrálie jako jezdec Ferrari. Po slabším výkonu v prvním tréninku se Hamilton v druhém zlepšil a zajel pátý nejlepší čas. Vasseur klade důraz na Hamiltonovu integraci do týmu.