Verstappen se v rozhovoru pro Motorsport rozpovídal o potenciálu Red Bullu v příští sezóně a došlo i na vztah mezi ním a Danielem - prý je to lepší než u Toro Rosso, kde byly vztahy více vyhrocené.
Max Verstappen přestoupil k hlavní stáji rakouského nápojového gigantu těsně před Velkou cenou Španělska, kdy nahradil Daniila Kvjata. V Katalánsku pak mladý Holanďan napsal krásný příběh, kdy po vzájemné havárii obou mercedesů dokázal jakožto nejmladší pilot v historii zvítězit. Od té doby si Verstappen zapsal pět pódiových výsledků a se 177 body je v současné době na šestém místě průběžného pořadí. Na pátého Icemana ztrácí pouze jeden bod a na čtvrtého Vettela bodů jedenáct.
Pokud Maxe nepotkají závažné potíže a bude i nadále schopen porážet oba vozy Ferrari, jak se to zatím v druhé části letošní sezóny Red Bullu dařilo, tak čekají jezdce stáje z Maranella v posledních dvou velkých cenách krušné časy. Teoreticky by letos Verstappen mohl skončit čtvrtý za týmovým kolegou Ricciardem. Pro příští rok má Holanďan ale větší ambice.
Na otázku, zda je Red Bull v příštím roce schopen bojovat o titul, Holanďan odpověděl: "Samozřejmě, jak jednou máte auto, které je schopné vyhrávat, tak o všem přemýšlíte jinak. Nemusíte se soustředit pokaždé na 105 %. Můžete si ulevit namísto konstantní snahy dohánět někoho před vámi. Vždycky jsem se držel toho, že k dosažení co nejlepšího výsledku je třeba tlačit maximálně na pilu. Někdy to ale sebou přináší určité nevýhody - lidé si totiž myslí, že jezdím moc agresivně. Nyní to ale bude jiné."
Nejvíce prý mladý Holanďan zápasí se znalostmi možností samotného auta, ale to se prý s časem naučí, až toho více odjezdí.
"Myslím si, že je vždycky potřeba znát limity auta. Vždy je třeba brát v potaz několik faktorů: styl řízení, možné scénáře na trati, počasí a tak podobně. Pokaždé se s autem více a více seznamuji a zjišťuji, jak je dobré mít nastavené pedály a další důležití věci. Pořád se posouvám, ale na trati se člověk dostane vždy do úplně nových situací. Na základě toho, si pak uvědomuji, kde je třeba věci zlepšit nebo naopak nechat být, protože fungují dobře."
Max Verstappen také potvrdil, že se v sedačce Red Bullu cítí více uvolněný a vztahy nejsou tak napjaté, jako tomu bylo s Carlosem Sainzem v Toro Rosso.
"Je to jednoduché. U Toro Rosso se chcete pořád posouvat, abyste si zajistili sedačku u větší stáje. Proto je to tam více vyhrocené. Jakmile ale přestoupíte do předního týmu, tak tam jste a nemusíte nic řešit. Pak už jde jen o dobré výsledky a boj o pódiová umístění. Díky tomu je to trošku uvolněnější," prozradil syn bývalého pilota Jose Verstappena.
Na poslední otázku, zda se něčemu přiučil od Daniela Ricciarda, devatenáctiletý pilot odpověděl: "Jsou to hlavně jeho poznatky. Zná auto mnohem déle a lépe než já. Prostě je zkušenější. Konečně se cítím jako jezdec. Když zajedu špatné kolo, tak si nechám vyměnit gumy a hned to o vteřinu poskočí. Pořád se mi stává, že ještě nedokáži odhadnout plný potenciál auta, ale to se zlepší s přibývajícími zkušenostmi. "
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.