Druhou sedačku u francouzské automobilky si nakonec vybojoval nováček šampionátu Joylon Palmer. Brit tak doplní Nika Hülkenberga, který s franzouzskou automobilkou podepsal smlouvu před měsícem.
Po týdnech spekulací známe odpověď na franzouzskou hádanku. Menší nápovědy se nám dostalo již ráno, kdy Magnussen potvrdil přestup do amerického Haasu (více zde). A tak se dalo předpokládat, že by v týmu nakonec mohl zůstat britský vítěz GP2 z roku 2014 - Joylon Palmer.
Rozhodnutí objasnil ředitel sportovních aktivit Renaultu, Jorome Stoll, který Autosportu řekl: "Joylon ukázal svou dravost po dalším rozvoji s naším týmem. Zapůsobil na nás se svým postupným zlepšením na trati v průběhu letošní sezóny."
Ze slov Joylona Palmera zle vyčíst jen samé pozitivní emoce. Díky velkému množství technických problémů se Brit dosti natrápil, to samé platí i pro Magnussena. Navíc do souboje o sedačku dle spekulací zasahoval i francouzský jezdec Esteban Ocon, který asi nakonec zůstane s Wehrleinem u Manoru.
"Nemůžu se dočkat, až to týmu vrátím na trati. Byl jsem v Enstonu od roku 2015 a nyní můžu plně ocenit vývoj, na kterém jsme letos pracovali. Jsem opravdu nadšený. Těším se na rok 2017 a naše nové auto. Má křivka učení ve Formuli 1 stoupá strmě nahoru a vím, že se pořád zlepšuji. Zatím jsme v týmu enormně nadšeni a moc si to užíváme. Nemohu se dočkat příštího roku. Cítím se velmi poctěn," prozradil Palmer.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.