Výkonný ředitel Liberty Media Greg Maffei řekl, že je myšlenkou streamovací platformy pro závody Formule 1 velmi nadšený. Prý to ale hned tak nebude.
V současné době můžete na obchodech s digitálním obsahem pro mobilní zařízení nalézt oficiální doprovodnou aplikaci F1. Aplikace nabízí tabulky, novinky a některá videa ze závodů. Většina obsahu je ale placená a za tři eura měsíčně či celosezónní předplatné, které vyjde na třicet eur, získáte navíc živé výsledky časů z jednotlivých sektorů, 3D interaktivní mapu, rádiové přenosy a další informace, ke kterým se běžný divák těžko dostane. Bohužel aplikace nenabízí samotný stream ze závodů, který by mohl být jednou z alternativ ke klasickému vysílání.
V budoucnu se situace možná změní. Informoval o tom výkonný ředitel Liberty Media, společnosti, které v současné době patří takřka dvacetiprocentní podíl na značce Formule 1 - v příštím roce by navíc práva měla úplně převzít.
"Nám se ta myšlenka velmi líbí. Dávalo by to rozhodně smysl. Musí se ještě vyřešit spousta věcí, než se k tomu dostaneme, ale věřím, že to není nemožné. Streamovací platformy jsou na vzestupu, ale pořád se nedají srovnávat s kabelovkou," prozradil Maffei.
Liberty Media vlastní mimo jiné i baseballový tým Atlanta Braves a prý v porovnání s Major League Baseball jsou právní hrátky v královně motorsportu mnohem jednodušší.
Vše bude také záležet na projektu jedné z největších amerických telekomunikačních společností AT&T, která v blízké budoucnosti plánuje spustit streamovací službu DirecTV - ta by měla nabídnout více jak 100 kanálů za pouhých 35 dolarů měsíčně, což je v porovnání se zbylou americkou konkurencí mnohem nižší cena.
Maffei ale DirecTV moc nevěří a Deadlinu řekl: "Asi tam nebudou všechny důležité programy, což by mohlo zredukovat poptávku. Navíc AT&T bude muset investovat velké množství peněz do samotného technického provozu, takže tam nevidím nějaké zásadní zisky. Samozřejmě je možné, že s tím mají úplně jiné plány."
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.