Ferrari sice neprožívá tu nejlepší sezónu, podle svého prezidenta Sergia Marchionneho je ale na cestě ke zlepšení v roce 2017.
Po Velké ceně Mexika si Scuderia vysloužila další kritiku: v závodě sice její tempo nebylo špatné, propadla však v kvalifikaci, kde její vozy skončili za oběma Mercedesy, Red Bully i Nicem Hülkenbergem z Force Indie, která funguje s podstatně nižším rozpočtem.
Velký kus ostudy si urazil i frustrovaný Sebastian Vettel, jenž se po závodě musel omlouvat za své vulgární nadávky ředitelovi závodů Charliemu Whitingovi. Rozzlobený prezident FIA Jean Todt dokonce uvažoval o dodatečném potrestání, po písemné omluvě jezdce od toho nakonec upustil.
Bývalý šéf Scuderie Cesare Fiorio k tomu řekl: "Vettelova reakce v Mexiku byla pochopitelná. Kdybych byl Arrivabenem, tak Sebovo rádio jen vypnul. Nebo bych ho aspoň požádal, aby si určitá hodnocení svých soupeřů nechal pro sebe."
Nyní je podle něj důležité, aby Ferrari před zimní přestávkou dosáhlo výborného výsledku: "Není to nemožné, protože v USA a v Mexiku Ferrari obdrželo méně, než si zasloužilo."
K budoucí formě se vyjádřil také prezident Ferrari Sergio Marchionne: "S výsledky nejsme spokojeni, ale postupujeme vpřed na cestě k zotavení. Sezónu chceme zakončit tím nejlepším možným způsobem. Klíčové však je, aby ambicí pro příští rok zůstal návrat ke konkurenceschopnosti."
Do konce sezóny zbývají už jen dva závody (Brazílie a Abú Zabí) a Scuderii patří v šampionátu až třetí místo za Mercedesem a Red Bullem, na který ztrácí 62 bodů - těžko tedy na svém postavení už něco změní. Naděje stáje Maranella se tak upínají k sezóně 2017, kdy by po velkých technických změnách chtěla konečně bojovat o titul.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.