Finského jezdce rmoutí jeho současná situace a věří, že díky úpravám pravidel bude mít Williams v následující sezóně větší šanci.
Finský jezdec drží v současné době rekord v počtu získaných bodů bez vyhrané velké ceny. Od roku 2013, kdy Bottas nastoupil do seriálu v barvách britského týmu, odjel 75 velkých cen, získal 411 bodů a dosáhl na devět pódiových umístění - z čehož dvakrát vystoupal na druhý nejvyšší stupínek.
"Pořád mám pocit, že máme potenciál dosáhnout na víc, než jsme doposud ukázali. V současné době jsem držitelem statusu jezdce s nejvíce body bez vítězství. Štve mě to. Náš plán je tedy jasný. Byla by pro mě pocta poprvé vyhrát s Williamsem. Jsou pro mě jako rodina. Přirozeně tedy s nimi pokračuji dále. Věřím, že příští rok s nadcházejícími změnami pravidel máme příležitost dohnat resty a zajet slušné výsledky," okomentoval svou situaci Fin.
Druhý v této pomyslné soutěži je Sergio Peréz z Force India. Mexičan má na svém kontě přesně o 60 bodů méně než Fin, tedy 351 bodů. Vtipné, možná spíše smutné, je, že za Perézem je s 350 body jeho skoro bývalý stájový kolega Nico Hülkenberg.
Lance Stroll, nový Bottasův kolega, také věří (více zde), že nová pravdila by mohla týmu pomoci při výkonnostním postupu. To, jestli Williams nakonec dokáže dohnat první trojku, je zatím ve hvězdách. Se svou jezdeckou sestavou jsou ale v britské stáji velmi spokojeni.
"Pro příští rok jsme chtěli i nějakého spolehlivého jezdce kvůli technickým změnám. Proto jsme si Valtteriho chtěli nechat. Je to talentovaný a velmi nadšený jezdec. Týmu vždycky přiveze potřebné body. Nechat si ho bylo tak velmi snadné rozhodnutí," prozradila Claire Williamsová.
McLaren nejenže sesadil Red Bull z trůnu v Poháru konstruktérů, ale teď ještě vyvolal bouři hněvu mezi soupeři těsně před startem nové sezóny.
Napětí ve Ferrari roste. Jak si sedminásobný šampion Lewis Hamilton poradí s mladým rivalem Charlesem Leclercem? Souboj těchto dvou hvězd bude jedním z největších taháků sezóny 2025.
Lewis Hamilton vyráží za historickým osmým titulem, tentokrát v ikonických barvách Ferrari. Rok 2025 by mohl být jeho nejlepší šancí, ale cesta k triumfu nebude bez překážek.
Fanoušci Formule 1 mají jedinečnou příležitost – originální závodní vůz BMW Sauber, s nímž Robert Kubica závodil v sezóně 2009, je nyní v aukci. Cena za tento kousek historie? 390 tisíc eur, a k ještě DPH.
Lando Norris věří, že v roce 2025 bude schopný „bojovat se všemi“ o titul. Britský jezdec se poučil z chyb, které udělal v minulém roce, a je připravený vstoupit do nové sezóny s cílem usilovat o mistrovský titul.
Laura Muellerová se stala historickou postavou ve formuli 1, když byla v úterý jmenována inženýrkou týmu Haas. Jako první žena v této roli se bude podílet na spolupráci s francouzským jezdcem Estebanem Oconem.
Zimní pauza se blíží ke konci a je čas, aby se piloti a týmy vrátili zpět do práce a začali s intenzivními přípravami a testováním. Ačkoli si někdo může myslet, že si všichni odpočinuli doma u krbu, realita je kolikrát jiná. Adrenalin je součástí života každého pilota F1, a tak někteří z nich využili volno k lyžování, jízdě v pouštních buginách nebo dokonce k pokusům o pilotování letadel.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.