Finského jezdce rmoutí jeho současná situace a věří, že díky úpravám pravidel bude mít Williams v následující sezóně větší šanci.
Finský jezdec drží v současné době rekord v počtu získaných bodů bez vyhrané velké ceny. Od roku 2013, kdy Bottas nastoupil do seriálu v barvách britského týmu, odjel 75 velkých cen, získal 411 bodů a dosáhl na devět pódiových umístění - z čehož dvakrát vystoupal na druhý nejvyšší stupínek.
"Pořád mám pocit, že máme potenciál dosáhnout na víc, než jsme doposud ukázali. V současné době jsem držitelem statusu jezdce s nejvíce body bez vítězství. Štve mě to. Náš plán je tedy jasný. Byla by pro mě pocta poprvé vyhrát s Williamsem. Jsou pro mě jako rodina. Přirozeně tedy s nimi pokračuji dále. Věřím, že příští rok s nadcházejícími změnami pravidel máme příležitost dohnat resty a zajet slušné výsledky," okomentoval svou situaci Fin.
Druhý v této pomyslné soutěži je Sergio Peréz z Force India. Mexičan má na svém kontě přesně o 60 bodů méně než Fin, tedy 351 bodů. Vtipné, možná spíše smutné, je, že za Perézem je s 350 body jeho skoro bývalý stájový kolega Nico Hülkenberg.
Lance Stroll, nový Bottasův kolega, také věří (více zde), že nová pravdila by mohla týmu pomoci při výkonnostním postupu. To, jestli Williams nakonec dokáže dohnat první trojku, je zatím ve hvězdách. Se svou jezdeckou sestavou jsou ale v britské stáji velmi spokojeni.
"Pro příští rok jsme chtěli i nějakého spolehlivého jezdce kvůli technickým změnám. Proto jsme si Valtteriho chtěli nechat. Je to talentovaný a velmi nadšený jezdec. Týmu vždycky přiveze potřebné body. Nechat si ho bylo tak velmi snadné rozhodnutí," prozradila Claire Williamsová.
Max Verstappen se těší na spolupráci s Laurentem Mekiesem, který od Velké ceny Belgie převezme roli nového šéfa týmu Red Bull. Verstappen věří, že Mekies přinese týmu novou energii a pomůže mu dosáhnout dalších úspěchů.
Dodavatel pneumatik testuje nový „mezistupeň“ mezi střední a tvrdou směsí, aby zkomplikoval strategické volby týmů. Nevyzpytatelné počasí ale může tento plán výrazně narušit.
Italský veterán F1 Riccardo Patrese rozvířil vody paddocku překvapivým prohlášením na adresu svého někdejšího šéfa z týmu Benetton. Jeho slova naznačují, že zákulisí tehdejších událostí možná nebylo tak průhledné, jak se dosud zdálo.
Ferrari otestovalo nové zadní zavěšení na SF-25 během natáčecího dne v Mugellu, kde za volant usedli Hamilton a Leclerc. Oba však po jízdách uvedli, že v chování vozu nezaznamenali výraznou změnu.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.