Nico Hülkenberg hodnotí jezdecký styl Maxe Verstappena. Je sice trochu na hraně, ale problémy s ním nemá. Na rozdíl od Sebastiana Vettela, který o něm bude zřejmě na příští schůzce jezdců zase dlouze hovořit.
Po Velké ceně Mexika se hodně hovořilo také o holandském mladíkovi z Red Bullu kvůli tomu, že po zkrácení si šikany před sebe nepustil Sebastiana Vettela. Komisaři jej po závodě potrestali, a tak přišel o pozici na stupních vítězů. Hájil se tím, že Lewis Hamilton udělal po startu totéž, a žádný trest nepřišel, proto se také podivoval nad dvojím výkladem pravidel.
Jak jeho manévry Hülkenberg? "Max je momentálně tak trochu rebel. Je tvrdým závodníkem, ale podle mě to je dobré. Je to součástí hry," říká budoucí pilot Renaultu v holandské televizní talkshow Pauw.
"Při jízdě trochu vystrkuje lokty. To, co dělá, je někdy extrémní, protože to někdy dělá velmi pozdě. Proto autu za sebou dává velmi malou šanci provést něco jiného. Dojde na další incidenty, ale to už je závodění," usmívá se německý pilot.
Piloti jeho manévry již na své schůzce jednou dlouho řešili, po Velké ceně Mexika tento víkend očekává totéž - zejména od Vettela, jenž použil květnatější řeč.
"Příští schůzka bude zřejmě dlouhá, takže si vezmu něco na jídlo. Jestli Sebastian začne mluvit o Maxovi, bude to trvat dlouho. Dochází tam trochu k tření, ale je to soutěžení a k tomu to patří. Takové je závodění a lidé chtějí vidět i to," dodává Hülkenberg.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.