Nico Hülkenberg hodnotí jezdecký styl Maxe Verstappena. Je sice trochu na hraně, ale problémy s ním nemá. Na rozdíl od Sebastiana Vettela, který o něm bude zřejmě na příští schůzce jezdců zase dlouze hovořit.
Po Velké ceně Mexika se hodně hovořilo také o holandském mladíkovi z Red Bullu kvůli tomu, že po zkrácení si šikany před sebe nepustil Sebastiana Vettela. Komisaři jej po závodě potrestali, a tak přišel o pozici na stupních vítězů. Hájil se tím, že Lewis Hamilton udělal po startu totéž, a žádný trest nepřišel, proto se také podivoval nad dvojím výkladem pravidel.
Jak jeho manévry Hülkenberg? "Max je momentálně tak trochu rebel. Je tvrdým závodníkem, ale podle mě to je dobré. Je to součástí hry," říká budoucí pilot Renaultu v holandské televizní talkshow Pauw.
"Při jízdě trochu vystrkuje lokty. To, co dělá, je někdy extrémní, protože to někdy dělá velmi pozdě. Proto autu za sebou dává velmi malou šanci provést něco jiného. Dojde na další incidenty, ale to už je závodění," usmívá se německý pilot.
Piloti jeho manévry již na své schůzce jednou dlouho řešili, po Velké ceně Mexika tento víkend očekává totéž - zejména od Vettela, jenž použil květnatější řeč.
"Příští schůzka bude zřejmě dlouhá, takže si vezmu něco na jídlo. Jestli Sebastian začne mluvit o Maxovi, bude to trvat dlouho. Dochází tam trochu k tření, ale je to soutěžení a k tomu to patří. Takové je závodění a lidé chtějí vidět i to," dodává Hülkenberg.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.