Příští generace monopostů podle Maxe Verstappena nebude na ovládání pro jezdce o moc náročnější než ta současná.
Před sezónou 2017 dochází k rozsáhlým změnám v technických pravidel - vozy budou mít širší křídla, podlahu i pneumatiky, časy na kolo by proto měli poklesnout přibližně o pět sekund na kolo. Hovořilo se také, že kvůli velkému zrychlení bude jejich ovladatelnost větší výzvou.
Podle Verstappena, který si nové auto už vyzkoušel na simulátoru Red Bullu, tomu tak nemusí být: "Neřekl bych, že budou vyžadovat více odvahy, protože budete mít mnohem více přilnavosti, což může věci zjednodušit. Nynější auta jsou teď někdy opravdu na hraně v některých velmi rychlých zatáčkách, jež se neprojíždějí naplno.
Příští rok budou průjezdné naplno se zavřenýma očima. Nepůjde už tedy o odvahu, protože musíte být jen velmi silní fyzicky. Obecně si podle toho, co jsem ujel na simulátoru, myslím, že se s nimi bude jezdit snadněji," pokračuje pro motorsport.com holandský pilot.
Přál by si, aby se zlepšily pneumatiky Pirelli: "Doufám, že se už tolik nebudou přehřívat. Ale nikdy nevíte, protože budou mnohem více zatěžovány. Samozřejmě, že jsou širší, možná však půjde opět o stejnou věc. Musíme si tedy počkat a uvidíme."
Velmi se mu zamlouvá vzhled nových vozů poté, co si prohlédl některé snímky Red Bullu RB13: "Moc jsem toho ještě neviděl, protože to všechno se samozřejmě vyvíjí. Ale vypadá to zajímavě. I ty návrhy, které někteří lidé dali na Internet. Jsem rozhodně pro. Nyní je to tedy na nás, abychom zesílili."
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.