Spekulace naznačují, že by Ron Dennis mohl na konci roku opustit McLaren kvůli vypršení kontraktu. Horner si myslí, že by to pro Formuli 1 jako takovou byla velká rána.
Ron Dennis je nejúspěšnějším šéfem historie F1. Dohromady zatím byl u zisků sedmnácti titulů, ať již jezdeckých nebo v poháru konstruktérů. Nyní se ale objevují spekulace, že by devětašedesátiletému Britovi nemusel být prodloužen kontrakt v McLarenu, kde drží čtvrtinu akcií v Technologické skupině (více zde)
Samotný Bernie Ecclestone řekl: "Byla by to velká škoda. Formule 1 potřebuje tyto lidi ze staré školy." Nyní se k Ecclestonovi přidává i šéf rakouské stáje Red Bull, Christian Horner, který by i přes některé neshody z minulosti považoval odchod Dennise za velkou ztrátu.
"Rona si obrovsky vážím. Měli jsme mezi sebou několik potyček ohledně sponzorů, inženýrů, jezdců a tak dále. Ale on vždycky hrál podle pravidel. Byla by to velká rána jak pro McLaren, tak i pro samotnou Formuli 1, kdyby tu Ron již nadále nepůsobil," řekl Horner pro SkySports.
Horner se také zmínil, že Ron Dennis se mnohokrát rozhodl zvolit řešení, které prospělo F1, ale nebylo to nejlepší pro jeho tým.
"To, co on dokázal ve Formuli 1, je neuvěřitelné. Vybudování McLarenu je zdárným příkladem. Je to velký nadšenec a vždycky bojoval za správné věci v F1, někdy i za cenu, že se to jeho týmu nehodilo," dodal šéf stáje nápojového gigantu.
Ron Dennis se zatím ke spekulacím veřejně nevyjádřil, ale minulý měsíc tiskový mluvčí McLarenu prohlásil: "Dennis z funkce neodstupuje."
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.