Spekulace naznačují, že by Ron Dennis mohl na konci roku opustit McLaren kvůli vypršení kontraktu. Horner si myslí, že by to pro Formuli 1 jako takovou byla velká rána.
Ron Dennis je nejúspěšnějším šéfem historie F1. Dohromady zatím byl u zisků sedmnácti titulů, ať již jezdeckých nebo v poháru konstruktérů. Nyní se ale objevují spekulace, že by devětašedesátiletému Britovi nemusel být prodloužen kontrakt v McLarenu, kde drží čtvrtinu akcií v Technologické skupině (více zde)
Samotný Bernie Ecclestone řekl: "Byla by to velká škoda. Formule 1 potřebuje tyto lidi ze staré školy." Nyní se k Ecclestonovi přidává i šéf rakouské stáje Red Bull, Christian Horner, který by i přes některé neshody z minulosti považoval odchod Dennise za velkou ztrátu.
"Rona si obrovsky vážím. Měli jsme mezi sebou několik potyček ohledně sponzorů, inženýrů, jezdců a tak dále. Ale on vždycky hrál podle pravidel. Byla by to velká rána jak pro McLaren, tak i pro samotnou Formuli 1, kdyby tu Ron již nadále nepůsobil," řekl Horner pro SkySports.
Horner se také zmínil, že Ron Dennis se mnohokrát rozhodl zvolit řešení, které prospělo F1, ale nebylo to nejlepší pro jeho tým.
"To, co on dokázal ve Formuli 1, je neuvěřitelné. Vybudování McLarenu je zdárným příkladem. Je to velký nadšenec a vždycky bojoval za správné věci v F1, někdy i za cenu, že se to jeho týmu nehodilo," dodal šéf stáje nápojového gigantu.
Ron Dennis se zatím ke spekulacím veřejně nevyjádřil, ale minulý měsíc tiskový mluvčí McLarenu prohlásil: "Dennis z funkce neodstupuje."
Charles Leclerc prohlásil, že závodění za Ferrari má pro něj větší hodnotu než titul s jiným týmem. Svou loajalitu k italské stáji označil za hlubší než samotné výsledky.
Lando Norris potvrdil rostoucí formu McLarenu a ovládl druhý volný trénink na Hungaroringu. Britský pilot byl na technickém okruhu u Budapešti nejrychlejší a naznačil, že oranžoví budou i tento víkend patřit mezi hlavní favority.
Roman Staněk získal v Budapešti svou první pole position ve Formuli 2 díky skvělému kolu v čase 1:28.779. Český jezdec porazil týmového kolegu Fornaroliho a odstartuje nedělní hlavní závod z první příčky.
Helmut Marko připustil, že Max Verstappen by mohl v příští sezóně přehodnotit své setrvání v Red Bullu, pokud se změní okolnosti v týmu. Zároveň zpochybnil atraktivitu Mercedesu jako případné alternativy pro trojnásobného šampiona.
Mercedes před maďarskou GP představil klíčovou úpravu vozu W16, která by měla pomoci zejména Kimi Antonellimu. Andrew Shovlin věří, že tato změna zlepší výkon vozu na náročném Hungaroringu.
McLaren vstoupil do víkendu na Hungaroringu ve velkém stylu a ovládl první volný trénink. Navázal tak na silný výkon z Belgie, kde tým rovněž patřil k nejrychlejším.
Lewis Hamilton zatím ve Ferrari nenaplňuje vysoká očekávání, což potvrdil i nevýrazný výkon na Velké ceně Belgie. Namísto boje o vítězství zatím zažívá frustraci a nelehké hledání formy.
Fernando Alonso kvůli bolestem zad vynechá první trénink na Velkou cenu Maďarska. Jeho místo v kokpitu Aston Martinu dočasně zaujme rezervní jezdec Felipe Drugovich.
Lewis Hamilton se zastal Kimiho Antonelliho, který prochází složitějším obdobím v první sezóně u Mercedesu. Podle něj je důležité dát mladému jezdci čas a podporu, protože úspěch přichází s trpělivostí a učením.
George Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.