Spekulace naznačují, že by Ron Dennis mohl na konci roku opustit McLaren kvůli vypršení kontraktu. Horner si myslí, že by to pro Formuli 1 jako takovou byla velká rána.
Ron Dennis je nejúspěšnějším šéfem historie F1. Dohromady zatím byl u zisků sedmnácti titulů, ať již jezdeckých nebo v poháru konstruktérů. Nyní se ale objevují spekulace, že by devětašedesátiletému Britovi nemusel být prodloužen kontrakt v McLarenu, kde drží čtvrtinu akcií v Technologické skupině (více zde)
Samotný Bernie Ecclestone řekl: "Byla by to velká škoda. Formule 1 potřebuje tyto lidi ze staré školy." Nyní se k Ecclestonovi přidává i šéf rakouské stáje Red Bull, Christian Horner, který by i přes některé neshody z minulosti považoval odchod Dennise za velkou ztrátu.
"Rona si obrovsky vážím. Měli jsme mezi sebou několik potyček ohledně sponzorů, inženýrů, jezdců a tak dále. Ale on vždycky hrál podle pravidel. Byla by to velká rána jak pro McLaren, tak i pro samotnou Formuli 1, kdyby tu Ron již nadále nepůsobil," řekl Horner pro SkySports.
Horner se také zmínil, že Ron Dennis se mnohokrát rozhodl zvolit řešení, které prospělo F1, ale nebylo to nejlepší pro jeho tým.
"To, co on dokázal ve Formuli 1, je neuvěřitelné. Vybudování McLarenu je zdárným příkladem. Je to velký nadšenec a vždycky bojoval za správné věci v F1, někdy i za cenu, že se to jeho týmu nehodilo," dodal šéf stáje nápojového gigantu.
Ron Dennis se zatím ke spekulacím veřejně nevyjádřil, ale minulý měsíc tiskový mluvčí McLarenu prohlásil: "Dennis z funkce neodstupuje."
James Vowles předvedl nečekaný a působivý krok, který ukázal lidskou stránku formule 1 a získal respekt fanoušků i odborníků. Otázka, zda by totéž udělal i Toto Wolff, odhaluje rozdíly ve stylu vedení a připomíná, že v motorsportu jde nejen o techniku, ale i o lidský přístup.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari zatím nenaplnil očekávání o návratu na vrchol. Po nevydařené Velké ceně Španělska, kterou sám označil za svou nejhorší, britský šampion přiznal frustraci a dál hledá cestu, jak se s novým autem i týmem sžít.
Max Verstappen se blíží k zásadnímu bodu své kariéry, podle zákulisních informací se po Velké ceně Rakouska uzavře jeho výstupní klauzule. Pokud Red Bull zůstane v nejlepší čtyřce Poháru konstruktérů, trojnásobný mistr světa zůstane v týmu i pro sezonu 2026.
Nico Rosberg po Velké ceně Španělska prohlásil, že Lewis Hamilton se ve Ferrari nachází v opravdu těžké situaci, která zdaleka neodpovídá jeho očekáváním.
Felipe Drugovich je připraven vzdát se startu v Le Mans, aby mohl případně zaskočit za Lance Strolla při domácí Velké ceně Kanady. Brazilský rezervní jezdec Aston Martinu tím dává jasně najevo, že Formule 1 má pro něj absolutní prioritu.
Max Verstappen nezvládl vypjatý závěr Velké ceny Španělska 2025, která pro něj skončila penalizací a propadem na desáté místo.
Juan Pablo Montoya kritizoval napjatou spolupráci mezi Lewisem Hamiltonem a jeho inženýrem Riccardem Adamim a vyzval britského jezdce, aby se „naštval“ a vyžádal si změnu.
Zak Brown označil double McLarenu v Barceloně za odměnu díky tvrdé práci celého týmu a důkaz potenciálu letošního vozu. Podle něj McLaren tímto výsledkem potvrdil, že je letos seriózním kandidátem na titul.
Velká cena Španělska 2025 skončila pro Maxe Verstappena zklamáním, když po incidentu s Russellem a penalizaci skončil až desátý. Po závodě odletěl soukromým tryskáčem a přistál na letišti v Praze.
Přestože McLaren slavil vítězství, průběh závodu rozhodně nebyl bezstarostný. Napětí v garáži výrazně stouplo ve chvíli, kdy začala být zřejmá Verstappenova strategie tří zastávek. V táboře papájových se v tu chvíli rozhodně nedýchalo klidně.
Mistr světa Max Verstappen se během Velké ceny Španělska dostal do sporu kvůli kolizi s Georgem Russellem, kterou nejprve bagatelizoval. Později však na sociálních sítích přiznal, že „to se nemělo stát“, což ukazuje jeho schopnost uznat chybu.
Nico Hülkenberg ze šestnáctého místa v závodě vylepšil pozici až na pátou a předjel i Lewisa Hamiltona, což podpořilo skvělé tempo Sauberu a výhoda čerstvých pneumatik po restartu. Vyzdvihl také zásluhu nedávných vylepšení vozu.