Ross Brawn se pro BBC rozpovídal o současném zdravotním stavu sedminásobného mistra světa Michaela Schumachera, který ho postihl v roce 2013 po pádu na lyžích.
Pro Brawna sedminásobný mistr světa závodil za Benetton, Ferrari a také po svém návratu po čtyřleté pauze za Mercedes.
"Rodina se rozhodla vést Michaelovu léčbu v soukromí. I já to musím respektovat. Objevují se ale známky zlepšení a my všichni se za něj každý den modlíme. Je pro mě těžké cokoliv říct, a zároveň tak respektovat jejich rodinné soukromí," prozradil Brawn pro BBC Sport.
"Jediné co mohu říci je, že se objevuje spousta spekulací ohledně Michaelova zdravotního stavu. Většina z toho není pravda. My zatím doufáme a modlíme se, aby se jeho stav i nadále zlepšoval, abychom zase jednou mohli vidět Michaela tak, jak ho známe," dodal Ross Brawn.
Koncem minulého roku se dokonce objevily spekulace, že Michael Schumacher je schopný chůze. Ty byly označeny za nepravdivé a dokonce v září probíhal i soud, ve kterém bulvární magazín Bunte prohrál a bude muset rodině sedminásobného mistra světa vyplatit částku mezi 40000-100000 eury. O přesné sumě bude ještě rozhodnuto.
Oficiální vyjádření Sabiny Kehmové, manažerky Michaela Schumachera z prosince 2015: "Bohužel jsme nuceni objasnit některá tvrzení, která se objevila v tisku. Není pravda, že by Michael byl schopen chůze. Podobné spekulace jsou velmi nezodpovědné, vezmeme-li v potaz vážnost jeho zranění. Jeho soukromí je samozřejmě také velmi důležité a bohužel podobné zprávy dávají mnoha lidem falešné naděje."
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.