Zatím víme, že za tým francouzské automobilky bude v příštím roce jezdit Nico Hülkenberg, který tak ukončil své angažmá ve Force Indii. Druhé místo je stále volné a kandidátů hned několik.
Magnussen i Palmer by za bývalý Lotus rádi jezdili i nadále, ale místo je jen jedno. Do toho je ve hře i francouzský záložní jezdec Manoru- Esteban Ocon. Nyní se nabízí i Guttieréz, které své setrvání v Haasu nevidí moc růžově. Do konce sezóny ale zbývají již jen dva závody a všichni netrpělivě čekají. Vasseur slibuje, že rozhodnutí padne ještě před Velkou cenou Abu Dhabi.
"Rozhodování jsme ještě posunuli, protože všichni jezdci v našem hledáčku jsou mladíci nebo úplní začátečníci. Získáváme tak zásadní data po každém závodě, abychom měli co možná největší přehled. Situace je prostě taková. Do toho navíc odvádí i naši současní jezdci moc dobrou práci a je těžké se nějak rozhodnout. Získal jsem nějaké další podklady v Mexiku. Nechci tu tvrdit, jak moc složité to je. To je prostě život. Je to drsné, ale takové je závodění. Musí se s tím srovnat. Vím, že já musím udělat to rozhodnutí a musí to být ta nejlepší volba pro budoucnost Renaultu," okomentoval situaci šéf týmu.
Frederic Vasseur také dodal, že mu jde primárně o výkony a že finance nejsou v tomto ohledu podstatné: "Je to hlavně o výkonech, abych si byl jist, že se jezdec k nám hodí. Jde také o jejich zapojení a důvěru v tým. Musíte kalkulovat se vším. Na finance ale já kašlu."
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.
Po závodě v Bahrajnu měl Lewis Hamilton konečně důvod k optimismu. Jeho vyjádření zněla výrazně povzbudivěji než po předchozích Grand Prix v Japonsku a Číně, kde se potýkal s frustrací a zklamáním.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.