Poté, co si Max Verstappen zkrátil trať v první zatáčce, čtyřnásobný mistr světa Vettel neudržel nervy na uzdě a nebral si v rádiové komunikaci servítky ani s Charliem Whitingem. Po tiskové konferenci se Vettel sice osobně omluvil, ale za své chování může být ještě dodatečně potrestán.
Přestože si Sebastian Vettel užil oslavy na pódiu, tak se po závodě v Mexiku dočkal dodatečné penalizace deseti vteřin za měnění směru v brzdné zóně před čtvrtou zatáčkou v souboji s Ricciardem. Ta pro něj znamenala posun až na páté místo za třetího Ricciarda a čtvrtého Verstappena.
Krom tohoto závodního prohřešku se čtyřnásobný světový šampión v týmové komunikaci vyjádřil velmi nelichotivým způsobem i o Charliem Whitingovi, poté co nepřikázal Verstappenovi, aby ho pustil před sebe po zkrácení trati v první zatáčce, za které mladý Holanďan dostal nakonec pětivteřinovou penalizaci.
"Tady máte zprávu pro Charlieho: Nas*r si. Upřímně, nas*r si (f**k off)," řekl Vettel do rádia v průběhu závodu. Již v pozávodním prohlášení Vettel řekl, že v té chvíli v něm vřel adrenalin a bylo prý těžké udržet v průběhu soubojů na trati chladné nervy. Po tiskovce se tak německý závodník šel Whitingovi osobně za své chování omluvit, ačkoliv je jasné, že v té chvíli Charlie neměl k dispozici záznam z týmového rádia.
Zatím ale nevíme, zda FIA povede další kroky vůči Vettelovi. Pokud by se tak stalo, tak Seb neskončí pouze s pětivteřinovou sankcí za neregulérní manévry v brzdné zóně. Sám šéf týmu Ferrari, Maurizio Arrivabene, odmítá svého svěřence za jeho chování kritizovat: "Nemusím tu veřejně říkat, co se svým pilotem budu dělat. Omluvil se a jsem si jist, že se tu již nebude opakovat. A mimochodem, někdy by se člověk rád dočkal rychlejších reakcí ze strany Mezinárodní automobilové federace."
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.