Ředitel Mercedesu Niki Lauda po závodě v Mexiku zkritizoval Maxe Verstappena za jeho hloupé manévry, které jsou podle něj nepřijatelné
Mladý Holanďan narazil do Nica Rosberga již v první zatáčce, ten poté musel zvolit únik přes travnatou zónu. Podle Laudy byl tento manévr nepřijatelný, protože jeho jezdec bojuje o titul - pokud by musel odstoupit, mělo by to hluboký dopad na jeho duel s Lewisem Hamiltonem.
"Nico byl jasně vpředu a Verstappen jej nárazem vystrčil z dráhy. Tohle mohlo stát Nica šampionát, je to nepřijatelné. Šlo o chybu Verstappena. Jezdí příliš agresivně. V určitou chvíli si to musí uvědomit," uvádí šéf Mercedesu.
Na otázku, co si myslí o penalizaci Maxe, se Lauda domnívá, že byla správná, protože se dopustil další chyby: "Šlo o včasné a správné rozhodnutí. Opakovaný hříšník, jako je on, musí být potrestaný. Helmut [Marko] by s ním měl promluvit."
"Kdyby Verstappen nejezdil tak agresivně, rozvíjel by se mnohem lépe. Jeho talent je neuvěřitelný, ale pak to všechny smaže těmito hloupými manévry. On si to neuvědomuje. Myslí si, že dělá vše správně, ale není tomu tak. Musí se zklidnit," domnívá se Lauda.
Na otázku ohledně Verstappenovy gestikulace směrem k Sebastianovi Vettelovi po projetí cílem, dodává: "Šlo o další nestoudnost. Nevím, kde se v něm ta arogance bere. Nechápu to. Tohle je ztracený případ. Vztek ostatních jezdců se jen zvětšuje a zvětšuje."
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.