Jolyon Palmer stále nemá smlouvu na další sezonu a potřebuje se ukázat před potencionálními zájemci, kteří by ho posadili do auta.
Renaultu se v Mexiku až tak moc nedaří, v trénincích končí v druhé polovině pole a na body v závodě to nevydá. Motor Renaultu v kombinaci s jejich šasi jim neposkytuje dostatečný výkon, obzvláště na velmi náročné trati v Mexiku. Ta vyžaduje nejen vysoký přítlak, ale i vysokou maximální rychlost, což jde silně proti sobě.
Jolyon Palmer řeší ale další velký problém. Podle Sky Sports F1 si ve třetím tréninku poškodil šasi. Jeho tým momentálně (19:30) pracuje na tom, aby mu šasi vyměnil. "Můžeme vidět, že je ven z auta i převodovka, jen její výmena zabere asi půl hodiny. Výměna šasi zabere půl dne," řekl reprotér Sky Sports Ted Krawitz.
? https://t.co/aFwcgaB89F
— Renault Sport F1 (@RenaultSportF1) October 29, 2016To znamená, že Palmer zřejmě nenastoupí do kvalifikace. "Na 99 % ho v kvalifikaci neuvidíme," prohlásil Krawitz. To znamená, že Palmer bude startovat z posledního místa na startu, pokud mu komisaři udělí výjimku. Normálně by musel v kvalifikaci zajet čas do 107 % času vítěze první části kvalifikace. S výjimkou nebude problém, komisaři přihlédnout k jeho časům z tréninků, kde se do 107 % prvního vešel.
Aktualizováno:Zástupci Renaultu potvrdili, že se Palmer nezúčastní kvalifikace. Ve třetím tréninku si poničil šasi při jízdě na obrubníku. Dále upřesnili, že výměna šasi bude znamenat, že Palmer do závodu odstartuje z boxové uličky.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.
Před startem sezóny 2025 ve Formuli 1 vzbudila FIA rozruch svými kroky k omezení jezdců, které vyvolaly bouřlivé reakce v paddocku. Zároveň se objevují spekulace o možném návratu ikonických motorů V10, což by mohlo změnit dynamiku celého šampionátu a přilákat zpět některé velké hráče.
Stáj z Faenzy využila shakedown na okruhu Enza a Dina Ferrariho, kde Juki Tsunoda a Isack Hadjar absolvovali 200 km za volantem nového VCARB 02. Tento monopost, výrazně inspirovaný technologiemi Red Bullu z Milton Keynes, má ambici prosadit se ve středu startovního pole.
Lewis Hamilton se naplno věnuje přípravám na svou debutovou sezónu ve Ferrari. Před oficiálními testy v Bahrajnu už absolvoval čtyři soukromé testy, aby se co nejlépe sžil s novým prostředím.
Aston Martin se chystá na příchod Adriana Neweyho do továrny. Konstruktér zatím nemohl zasahovat do vývoje vozu Aston Martin pro sezónu 2025, ale od března začne přispívat k vylepšení modelu AMR25.