Max Verstappen se rozhodl, že omezí své vyjadřování v týmové radiokomunikaci. Jeho slova často bývají vysílána při přenosech velké ceny a dle Holanďana jsou mnohdy vytržená z kontextu, a vyznívají tak arogantně.
"Nejsem tady, abych skončil čtvrtý," řekl Max do rádia během Velké ceny Spojených států. Následně bez oznámení zajel do boxů a nakonec závod vůbec nedokončil kvůli problémům s převodovkou. Nejen z téhle věty se stala minulý týden senzace a na sociálních sítí byl Max terčem hned několika vtipných obrázků.
Nyní se ale Verstappen rozhodl, že se bude při komunikaci s týmem více krotit, jelikož nechce, aby některá jeho tvrzení nebyla bez kontextu vysílána živě pro miliony diváků. Prý to někdy zní až zbytečně arogantně.
"Kdykoliv zmáčknu tlačítko pro radiovou komunikaci, jde to hned i do vysílání. Občas to zní dost arogantně, zvláště když jsem řekl, že tu nejsem, abych skončil čtvrtý. Prostě mě to v té chvíli napadlo. V rádiu to zní, jako bych byl arogantní a neposlouchal tým, ale to není to, co chci týmu sdělit. Radši teď budu říkat jen "ano" nebo "OK". Některým fanouškům se to dost líbí, jiným zase ne. Radši tak nebudu říkat nic a budu mít klid," řekl mladý Holanďan.
Následně byl Versappen dotázán i na své netrpělivé chování během víkendu v Austinu, kdy se snažil dojet Rosberga. Na otázku, zda ještě potřebuje získat větší cit pro vyváženou jízdu, Max odpověděl: "Myslím si, že mi to zatím jde docela dobře. Pořád se ale dá něco zlepšovat a pracuji na tom, ale zatím jezdím docela konzistentně. Vždycky si člověk zažije nějaké období, kdy je kritizován. Stávalo se mi to hodně s tátou. Vždycky se přes to snažím přenést. To jsem udělal i s Kimim, prostě jsem se přes to přenesl. U Nika to úplně nevyšlo."
Verstappenova neočekávaná zastávka v boxech prý byla způsobena nepozorností, kdy jel na autopilota a instinktivně si zajel pro nové gumy kolo po Ricciardovi.
"Po hodině jízdy se člověk dostane již do komfortní zóny a jedete už na autopilota. Daniel jel do boxů kolo přede mnou, tak jsem si myslel, že v dalším kole je řada na mně. Tam se to pak pokazilo, asi jsem byl moc zamyšlený. Stalo se to, ale už se to nebude opakovat," dodal Max.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.