Nico Hülkenberg je v současné chvíli jediným potvrzeným pilotem Renaultu pro příští sezónu. O druhé místo bojují minimálně oba současní jezdci a spekuluje se i o dalších jménech. K celé situaci se nyní vyjádřil i Joylon Palmer.
Nyní je již jasné, že Palmer a Magnussen pro příští sezónu nebudou sdílet stejný tým. V Renaultu má jisté místo Nico Hülkenberg, který před dvěma týdny podepsal smlouvu s francouzskou automobilkou, a ukončil tak své angažmá u Force Indie. Tlak na oba současné jezdce se každým dnem a každou novou spekulací stupňuje. Nyní se k celé situaci vyjádřil i nováček seriálu Formule 1- Joylon Palmer.
"Souboj s týmovým kolegou o sedačku pro příští rok je v současné chvíli docela intenzivní. Oba se teď snažíme zajíždět co možná nejlepší výkony. Snažím se hodně tlačit a doufám, že to bude pro příští rok stačit. Pokud ne, tak věřím, že mou snahu ocení třeba jiný tým. Hrajeme o hodně a věřím, že ještě není pozdě," řekl Brit pro Autosport.
Dle Palmera se jeho výkony zlepšují a je zklamán, že ve Státech nedokázal předvést lepší jízdu.
"Od letní přestávky, možná už od GP v Budapešti, jsou moje výkony pořád lepší a lepší. V každém závodě jezdím na maximum a mé tempo se zvyšuje. Dělám, co můžu. Snad to bude stačit. Daří se mi kvalifikace a tempo v posledních třech závodech bylo fakt dobré. V Austinu se mi poprvně nepodařilo zajet výsledek, který odpovídal mým možnostem. Nemohl jsem se dostat před Kevina, ale odjel jsem docela dlouhý stint na středně-měkké sadě a udržel jsem gumy při životě až do konce. Doufám, že si tým všiml i mého tempa," dodal Palmer.
McLaren dorazil na britskou Grand Prix s novou podlahou a přepracovanými zadními brzdovými kanálky. Tato technická vylepšení mají týmu pomoci udržet si náskok v šampionátu jezdců i konstruktérů.
Lewis Hamilton přiznal, že si s Ferrari promluvil o strategii v Rakousku, kde dostal stejnou jako Charles Leclerc. Nechce, aby situace dospěla do bodu, kdy by musel ignorovat týmové pokyny.
McLaren si vybudoval výrazný náskok před konkurencí, ale na dalším vývoji monopostu MCL39 nehodlá polevit. Tým dál usiluje o zlepšení výkonu i v probíhající sezóně.
Lewis Hamilton uvedl, že by ho zajímalo, co se stane, pokud Max Verstappen opustí Red Bull. Reagoval tak na rostoucí spekulace o nejisté budoucnosti nizozemského šampiona v týmu.
Fernando Alonso se s nadsázkou vyhnul poskytování rad Maxu Verstappenovi ohledně jeho možného přestupu k Mercedesu. Španělský veterán žertoval, že své názory by sdílel pouze „za obrovskou sumu peněz,“ čímž odlehčil spekulace a ukázal svůj typický smysl pro humor.
Isack Hadjar zůstává plně soustředěný na svůj cíl získat sedačku v Red Bullu, i když Yuki Tsunoda čelí problémům s aktuálním vozem RB21.
Lando Norris reagoval na spekulace o možném přestupu Maxe Verstappena k Mercedesu. Zdůraznil však, že zatím není nic potvrzeno a je třeba se soustředit na současnou sezónu.
Obavy jezdců o ovladatelnost monopostů pro sezonu 2026 vyvolávají otázky, zda jsou oprávněné, nebo předčasné. Vývoj nových vozů je stále v rané fázi, a tak konečné hodnocení přijde až s prvními testy.
Ralf Schumacher rozpoutal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena, když naznačil, že hvězda Red Bullu by mohla zamířit k Mercedesu. Tato tvrzení přidávají další vrstvu nejistoty do už tak napjatého přestupového trhu ve Formuli 1.
Fernando Alonso pochválil nováčka Gabriela Bortoleta z týmu Kick Sauber za jeho první body ve Formuli 1 v Rakousku. Oba se utkali v atraktivním souboji v závěru závodu ve Spielbergu.
Ferrari čelí zásadnímu problému s nastavením světlé výšky monopostu SF-25. Tým proto instruoval oba své jezdce, Lewise Hamiltona i Charlese Leclerca, aby během závodu praktikovali „lift and coast“, tedy zvednutí nohy z plynu a brzdění bez motoru, aby snížili zatížení a pomohli situaci zvládnout.
Před blížící se výjimečnou Velkou cenou Velké Británie se významná část komunity Formule 1 sešla s britským premiérem. Setkání poskytlo příležitost zdůraznit důležitost tohoto prestižního závodu a podpořit dlouhodobý vztah mezi F1 a Spojeným královstvím.