Nico Hülkenberg je v současné chvíli jediným potvrzeným pilotem Renaultu pro příští sezónu. O druhé místo bojují minimálně oba současní jezdci a spekuluje se i o dalších jménech. K celé situaci se nyní vyjádřil i Joylon Palmer.
Nyní je již jasné, že Palmer a Magnussen pro příští sezónu nebudou sdílet stejný tým. V Renaultu má jisté místo Nico Hülkenberg, který před dvěma týdny podepsal smlouvu s francouzskou automobilkou, a ukončil tak své angažmá u Force Indie. Tlak na oba současné jezdce se každým dnem a každou novou spekulací stupňuje. Nyní se k celé situaci vyjádřil i nováček seriálu Formule 1- Joylon Palmer.
"Souboj s týmovým kolegou o sedačku pro příští rok je v současné chvíli docela intenzivní. Oba se teď snažíme zajíždět co možná nejlepší výkony. Snažím se hodně tlačit a doufám, že to bude pro příští rok stačit. Pokud ne, tak věřím, že mou snahu ocení třeba jiný tým. Hrajeme o hodně a věřím, že ještě není pozdě," řekl Brit pro Autosport.
Dle Palmera se jeho výkony zlepšují a je zklamán, že ve Státech nedokázal předvést lepší jízdu.
"Od letní přestávky, možná už od GP v Budapešti, jsou moje výkony pořád lepší a lepší. V každém závodě jezdím na maximum a mé tempo se zvyšuje. Dělám, co můžu. Snad to bude stačit. Daří se mi kvalifikace a tempo v posledních třech závodech bylo fakt dobré. V Austinu se mi poprvně nepodařilo zajet výsledek, který odpovídal mým možnostem. Nemohl jsem se dostat před Kevina, ale odjel jsem docela dlouhý stint na středně-měkké sadě a udržel jsem gumy při životě až do konce. Doufám, že si tým všiml i mého tempa," dodal Palmer.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.