Nico Hülkenberg je v současné chvíli jediným potvrzeným pilotem Renaultu pro příští sezónu. O druhé místo bojují minimálně oba současní jezdci a spekuluje se i o dalších jménech. K celé situaci se nyní vyjádřil i Joylon Palmer.
Nyní je již jasné, že Palmer a Magnussen pro příští sezónu nebudou sdílet stejný tým. V Renaultu má jisté místo Nico Hülkenberg, který před dvěma týdny podepsal smlouvu s francouzskou automobilkou, a ukončil tak své angažmá u Force Indie. Tlak na oba současné jezdce se každým dnem a každou novou spekulací stupňuje. Nyní se k celé situaci vyjádřil i nováček seriálu Formule 1- Joylon Palmer.
"Souboj s týmovým kolegou o sedačku pro příští rok je v současné chvíli docela intenzivní. Oba se teď snažíme zajíždět co možná nejlepší výkony. Snažím se hodně tlačit a doufám, že to bude pro příští rok stačit. Pokud ne, tak věřím, že mou snahu ocení třeba jiný tým. Hrajeme o hodně a věřím, že ještě není pozdě," řekl Brit pro Autosport.
Dle Palmera se jeho výkony zlepšují a je zklamán, že ve Státech nedokázal předvést lepší jízdu.
"Od letní přestávky, možná už od GP v Budapešti, jsou moje výkony pořád lepší a lepší. V každém závodě jezdím na maximum a mé tempo se zvyšuje. Dělám, co můžu. Snad to bude stačit. Daří se mi kvalifikace a tempo v posledních třech závodech bylo fakt dobré. V Austinu se mi poprvně nepodařilo zajet výsledek, který odpovídal mým možnostem. Nemohl jsem se dostat před Kevina, ale odjel jsem docela dlouhý stint na středně-měkké sadě a udržel jsem gumy při životě až do konce. Doufám, že si tým všiml i mého tempa," dodal Palmer.
Lewis Hamilton se po těžkém adaptačním období ve Ferrari postupně zlepšuje a zkracuje rozdíl vůči Charlesi Leclercovi. Jeho cílem ale není jen porazit týmového kolegu, ale vyhrávat závody. Tifosi ho nadále podporují.
Adrian Newey přirovnal pravidla pro sezonu 2026 k technické revoluci z roku 2022. Podle něj nabízejí víc prostoru pro inovace, než se původně zdálo.
Charles Leclerc je spokojený se směrem nastavení SF-25, který odpovídá jeho stylu, ale stále hledá úpravy pro lepší zvládnutí chování letošního monopostu.
Šéf Williamsu James Vowles vyjádřil otevřenou podporu možné kandidatuře Carlose Sainze staršího na post prezidenta FIA.
McLaren s monopostem MCL39 si získává pozornost výjimečně šetrným zacházením s pneumatikami, obzvlášť v průběhu závodů, což naplno potvrdil i výkon v Miami. Za tímto náskokem může stát chytrý systém chlazení brzd.
Před 75 lety odstartoval na trati v Silverstone první závod mistrovství světa Formule 1, který se stal symbolem poválečné obnovy a začátkem nové éry motorsportu. Alfa Romeo tehdy ovládla stupně vítězů a zrodil se fenomén, který dodnes fascinuje miliony fanoušků po celém světě.
Toto Wolff je přesvědčen, že Lewis Hamilton neztratil své schopnosti, i když se zatím ve Ferrari trápí.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari provází zatím rozpačitý začátek, jelikož vůz týmu neodpovídá jeho jezdeckému stylu. Podle analytika Jolyona Palmera spočívá problém v samotném konceptu monopostu, nikoliv ve strategii nebo týmu.
Formule 1 zveřejnila finální trailer k chystanému filmu s Bradem Pittem v hlavní roli, který se odehrává v prostředí špičkového motorsportu a sleduje návrat bývalého pilota do závodního světa. Snímek slibuje napětí, rivalitu i autentické záběry ze skutečných F1 okruhů.
Šéf Williamsu James Vowles věří, že Formule 1 je blízko příchodu nové americké hvězdy. Podle něj mají Spojené státy čím dál větší vliv na sport jak komerčně, tak z pohledu jezdeckého talentu.
Martin Brundle se zaměřil na to, jak Max Verstappen závodí proti Landu Norrisovi a Oscaru Piastrim. Podle něj je v těchto duelech patrný vzájemný respekt i promyšlenější strategie než vůči jiným soupeřům.
Christian Horner se domnívá, že nové motorové regule pro příští sezónu přinesou Mercedesu výrazné výzvy, a podobný pohled sdílí i řada dalších v paddocku. Jeho názor podpořil i Ford, který očekává, že změny zásadně ovlivní výkonnost týmů.