Daniel Ricciardo z Red Bullu očekává v Austinu tuhý souboj s Ferrari, které podle něj bude velmi silné.
Oba vozy Ferrari se kvalifikovaly do druhé řady před Red Bully už minule v Japonsku, jenže Sebastian Vettel a Kimi Räikkönen byli kvůli penalizacím odsunuti dozadu - Němec za náraz do Nica Rosberga v Malajsii a Fin kvůli výměně převodovky, která musí vydržet 6 závodů po sobě.
"Myslím, že Ferrari bylo posledně extrémně rychlé. V Japonsku odvedli velmi dobrou práci, zřejmě byli rychlejší, než jsme čekali. Ale tak už to chodí: na některých místech, kde jsme to nečekali, jsme byli rychlejší my, ale jinde jako v Japonsku jsme si zase mysleli, že budeme rychlejší než oni, a nebylo tomu tak," komentuje Ricciardo.
"Je to pro všechny stále trochu matoucí vědět, kdo má lepší balík a která trať bude komu vyhovovat. Možná jim ten víkend vyšel a dali všechno dohromady. Seb ale neskončil na pódiu. Neviděl jsem celý závod, ale vypadalo to, že auto na to měl. Myslím, že zřejmě nedosáhli to, na co měli. Nicméně očekávám, že tady budou hodně rychlí," pokračuje jezdec Red Bullu.
Rychlé zatáčky v první sektoru podle něj budou Ferrari vyhovovat: "Myslím, že to bude těsné. Teď jen odhaduji. Rychlé věci v 1. sektoru jsou zřejmě podobné tomu, co jsme měli v 1. sektoru v Suzuce - a oni tam byli hodně silní. Podle mě budeme muset odvést prvotřídní práci, jestli před nimi budeme chtít skončit s oběma vozy - všechno musíme zvládnout na výbornou."
Proč v Suzuce ztrácel na Verstappena - s humorem i vážněPak se s úsměvem vrátil k tomu, proč v Japonsku na svého týmového kolegu Maxe Verstappena tolik ztrácel: "Měl jsem příliš mnoho žeber, trochu moc jsem vzadu vážil a auto pak sedělo moc nízko. Tým řekl: 'Musíte si hledět svou dietu, pane,' a já jsem řekl, že když mám jezdit rychle, tak budu jezdit rychle bez ohledu na to. Nakonec se mi to vrátilo, ale hej, chybami se člověk učí, jak se říká."
"Mám-li být upřímný, tak jsem měl odlišné nastavení - myslím u zadních pružin. Proto jsem musel jezdit s odlišnou světlou výškou, což mělo vliv," vysvětluje už vážněji Ricciardo.
Renault navíc při analýze jeho pohonné jednotky přišel na to, že standardizovaný průtokoměr nebyl přesný. "Na něco jsme pak přišli u průtokoměru. Stále jsou trochu nekonzistentní, jak můžete vidět mezi auty. Někdy je toho v nich více než v jezdcích. Jde o štěstí při výběru," dodává Australan.
Současný prezident FIA Mohammed Ben Sulayem se ocitl v unikátní pozici před prosincovými volbami, když byl potvrzen jako jediný způsobilý kandidát. Jeho další kroky ve vedení motorsportu a plánované iniciativy nyní přitahují pozornost odborné i fanouškovské veřejnosti.
Lewis Hamilton vyjádřil nadšení nad postupem britského nováčka Olivera Bearmana, který debutuje ve Formuli 1 pod záštitou Ferrari.
Lando Norris promluvil o tom, jak se během své klíčové sezony ve Formuli 1 učí zvládat tlak i neustálou pozornost veřejnosti.
Güenther Steiner se ostře vyjádřil k veřejným komentářům prezidenta Ferrari Johna Elkanna ohledně jezdců týmu.
Yuki Tsunoda si z Interlagosu odnesl tvrdou lekci poté, co jeho kolize s Lansem Strollem vedla k dvěma desetisekundovým trestům.
Sezona 2025 vstupuje do finále a napětí v McLarenu nikdy nebylo vyšší. Oscar Piastri prochází obtížným obdobím a musí se pokusit zvrátit vývoj proti svému týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Lando Norris vede před Oscarem Piastrim o 24 bodů, ale Andrea Stella odmítá řeči o tom, že by měl titul jistý. Podle něj jsou podobné úvahy jen akademické a nic nemění na pokračujícím boji o prvenství.
Šéf týmu Audi ve Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že jeho jezdci si pomalu zvykají na nové podmínky pro sezonu 2026 a začínají je objevovat z nové perspektivy.
Helmut Marko připustil, že tým čelí výzvám, které mohou ovlivnit šance Maxe Verstappena v závěru sezony. Podle něj se některé problémy začaly objevovat po závodě v Imole.
Člen týmu Racing Bulls byl během Velké ceny Brazílie zachycen, jak povzbuzuje fanoušky k bučení na Landa Norrise.
Cadillac se tento týden konečně představuje na závodní dráze, když Sergio Pérez usedá do dva roky starého Ferrari na okruhu v Imole.
Audi odhalilo koncept R26, který naznačuje podobu jejich vozu pro vstup do Formule 1 v roce 2026. Značka zároveň stanovila pětiletý cíl.