Po faux pas, kdy Hamilton při tradiční čtvrteční tiskovce v rámci Velké ceny Japonska používal svůj telefon, ho FIA na ni za 14 dnů v Austinu zve znovu.
Jezdci mají omezené možnosti setkání se svými fanoušky během závodního víkendu, a proto jim nemohou poskytnout žádné zákulisní informace. Dlouhodobě proti tomu bojuje britský pilot Lewis Hamilton, který dokonce při poslední čtvrteční tiskovce před Velkou cenou Japonska vytáhl svůj telefon a fotil se s ostatními jezdci, což posléze zveřejňoval na Snapchatu.
To samozřejmě spustilo vlnu kritiky ze strany novinářů, na kterou Hamilton oponoval: "Je to jen zábava, dělám tu nějaké fotky s jezdci, nic víc. Víte, tohle je pořád to samé dokola, snažím se to nějak obměnit."
Na druhý den se na úvod tiskové konference pořádané Mercedesem s přítomnými hned rozloučil. "Nemám v úmyslu se na tyhle tiskovky někdy v budoucnu vracet," uvedl Hamilton těsně před svým odchodem.
Na oficiální tiskovou konferenci pořádanou FIA ale dorazit musí, jinak bude potrestán. Britský pilot tak bude určitě jedním z hlavních aktérů během setkání se zástupci médií, k němuž dojde dnes v 18:00 hod našeho času. Pozváni jsou také Valtteri Bottas (Williams), Romain Grosjean (Haas), Nico Hülkenberg (Force India), Kevin Magnussen (Renault) a Sebastian Vettel (Ferrari).
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.
Finský závodník Valtteri Bottas se tento týden znovu posadil za volant vozu Mercedes – na jihu Španělska, na okruhu v Jerezu, absolvuje soukromý test.
Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.