Brazilský pilot se s královnou motorsportu ještě nerozloučí. Měli bychom ho vídat i v další sezóně.
Poté, co brazilský jezdec při příležitosti VC Itálie oznámil, že tato sezóna pro něj bude ve formuli 1 poslední, začaly se objevovat spekulace o Massově závodní budoucnosti. V jednu chvíli to vypadalo, že se Felipe přesune do vytrvalostních závodů WEC, případně vyzkouší monopost formule E.
Přestože Brazilec zatím možnost závodění v rámci World Endurance Championship nesmetl úplně ze stolu, pro crash.net řekl, že by se rád do paddocku v roce 2017 vrátil a pracoval v médiích a se sponzory.
„Nevím, jestli si dokážu jen tak užívat paddock. Myslím si, že je potřeba mít tam nějakou práci. Jen tam přijít a koukat se by pro mě asi nebyla dostatečná zábava. Přemýšlím o tom, že bych spolupracoval se sponzory (Williamsu) nebo bych se věnoval práci s fanoušky a televizi. I tak ale počítám, že by to bylo jen na pět až šest závodů v roce. Mám ještě spoustu jiných věcí na práci,“ okomentoval situaci brazilský závodník.
Nyní se ale Massa plně soustředí na poslední čtyři závody sezóny. Williams zaostává o deset bodů za Force Indií v boji o čtvrté místo v poháru konstruktérů a čeká je tedy ještě pořádná bitva.
„Chci prostě udělat v každém závodě vše, co je v mých silách. Vím, jak důležité je pro tým (Williams) bojovat s Force Indií a to je samozřejmě důležité i pro mě, proto chci podat do konce sezóny nějaké dobré výsledky,“ dodal Massa.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že riskantní strategie overcutu pro Hamiltona během Velké ceny Itálie nevyšla kvůli nečekaně nízké degradaci pneumatik.
Nico Rosberg kritizoval týmovou režii McLarenu z konce Velké ceny Itálie, kdy byl Oscar Piastri požádán, aby pustil před sebe Landa Norrise. Podle něj by měl tým situaci vyjasnit, protože může ovlivnit vnitřní dynamiku i další spolupráci jezdců.
McLaren způsobil pozdvižení na GP Itálie, když tým dočasně vyměnil pozice Norrisovi a Piastrimu po pomalé zastávce Brita. Oba nakonec dojeli na pódiu, ale týmové instrukce ovlivnily konečné pořadí.