Brazilský pilot se s královnou motorsportu ještě nerozloučí. Měli bychom ho vídat i v další sezóně.
Poté, co brazilský jezdec při příležitosti VC Itálie oznámil, že tato sezóna pro něj bude ve formuli 1 poslední, začaly se objevovat spekulace o Massově závodní budoucnosti. V jednu chvíli to vypadalo, že se Felipe přesune do vytrvalostních závodů WEC, případně vyzkouší monopost formule E.
Přestože Brazilec zatím možnost závodění v rámci World Endurance Championship nesmetl úplně ze stolu, pro crash.net řekl, že by se rád do paddocku v roce 2017 vrátil a pracoval v médiích a se sponzory.
„Nevím, jestli si dokážu jen tak užívat paddock. Myslím si, že je potřeba mít tam nějakou práci. Jen tam přijít a koukat se by pro mě asi nebyla dostatečná zábava. Přemýšlím o tom, že bych spolupracoval se sponzory (Williamsu) nebo bych se věnoval práci s fanoušky a televizi. I tak ale počítám, že by to bylo jen na pět až šest závodů v roce. Mám ještě spoustu jiných věcí na práci,“ okomentoval situaci brazilský závodník.
Nyní se ale Massa plně soustředí na poslední čtyři závody sezóny. Williams zaostává o deset bodů za Force Indií v boji o čtvrté místo v poháru konstruktérů a čeká je tedy ještě pořádná bitva.
„Chci prostě udělat v každém závodě vše, co je v mých silách. Vím, jak důležité je pro tým (Williams) bojovat s Force Indií a to je samozřejmě důležité i pro mě, proto chci podat do konce sezóny nějaké dobré výsledky,“ dodal Massa.
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.
Mick Schumacher jedná s týmem Cadillac o své možné návratu do Formule 1 v sezóně 2026. Po období nejistoty a hledání nové příležitosti se zdá, že mladý závodník má reálnou šanci znovu se objevit na startovním roštu díky ambicióznímu projektu nováčka mezi týmy F1.
Odchod Jonathana Wheatleyho z Red Bullu přišel jako velké překvapení, protože ve týmu působil téměř dvě desetiletí na klíčových pozicích. Jeho rozhodnutí odchodu odráželo skryté napětí uvnitř stáje a naznačilo významné personální změny v konkurenčním prostředí formule 1.
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.