Carlos Sainz je podle Nica Rosberga stejně dobrý jezdec jako Max Verstappen, jen to ve slabším voze nedokáže předvést.
Oba mladíci byli týmovými kolegy v Toro Rosso na počátku letošní sezóny, než Red Bull po čtyřech závodech povolal Verstappena do svého mateřského týmu za Daniila Kvjata, jenž putoval opačným směrem. Sainz podle lídra šampionátu Rosberga ale není o nic horší.
"Je španělskou nadějí. Je velmi dobrý, velmi silný, ale situace je těžká, protože dobré auto bylo dáno Verstappenovi. Můžu ale říct, že Carlos je také velmi silný a proti Verstappenovi si vedl velmi dobře. Jeho chování bylo hodně podobné," popisuje Rosberg.
"Jsou stejně dobří a já jsem přesvědčený o tom, že bude jedním z dobrých pilotů. V budoucnosti bude jedním z těch důležitých," chválí Sainze Rosberg připravující se na udržení náskoku v posledních čtyřech závodech, aby tak porazil svého týmového kolegu Lewise Hamiltona a získal svůj první mistrovský titul.
Sainz sice loni získal jen 18 bodů proti 49 bodům Verstappena, na druhou stranu zažíval více problémů s nespolehlivostí techniky. Před letošní výměnou jezdců zaostával o devět bodů, Max pak s Red Bullem ihned vyhrál závod a od té doby stanul pětkrát na pódiu.
Nejlepším výsledkem Carlose je šesté místo z Barcelony, kde se jeho bývalý týmový kolega dočkal senzačního triumfu. Na body se mu ale dosahuje již velmi těžko, protože Toro Rosso jezdí s loňskou pohonnou jednotkou Ferrari, kterou letos její výrobce už dále nevyvíjí.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.