Nico Hülkenberg kývnul na nabídku Renaultu, aby za tovární tým v roce 2017 závodil ve Formuli 1.
Podle zákulisních informací podepsal Hülkenberg s Renaultem dvouletou smlouvu s opcí na třetí rok, za francouzský tým by tak měl nastupovat minimálně v letech 2017 a 2018 a podle Bildu za to zinkasovat až 20 milionů Eur.
Zbývá však poslední překážka: jeho přestup musí schválit jeho současný zaměstnavatel, indická stáj sídlící v Silverstone. To by však mělo být pouze formalitou, protože zástupce šéfa týmu Bob Fernley již v Japonsku uvedl, že svému jezdci nebudou bránit.
Hülkenberg tak s Force Indií zakončí svou druhou etapu - poprvé za ní dva roky nastupoval v letech 2011 a 2012, poté přestoupil na rok k Sauberu, odkud se před sezónou 2014 vrátil zpět.
Jeho přestup také znamená, že Renault má na rok 2017 pouze jedno místo. Letos za něj závodili Kevin Magnussen a Jolyon Palmer, ti se však prodloužení svých smluv možná nedočkají.
Francouzský tým je ale ochotný obměnit celou svou sestavu. Zajímá se o juniora Mercedesu - Ostebana Ocona, jenž jezdí za Manor, a o angažmá vyjednává také s Valtterim Bottasem. Tomu Williams nabízí dvouletý kontrakt, Fin však chce prodloužit pouze o rok.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.