Verstappen skončil v druhém tréninku na čtvrté příčce, když se dokázal vklínit mezi jezdce Ferrari. Spokojený je zejména s delšími výjezdy.
"Myslím si, že je to dosud jeden z našich nejlepších pátků. Všechno pracovalo velmi dobře, ovladatelnost auta byla dobrá. Jsme docela spokojení, ale samozřejmě máme před sebou ještě spoustu práce."
"Bylo to pozitivní. Byl to dobrý pátek, řekl bych, že trochu podobný tomu v Malajsii. Samozřejmě se stále chceme zlepšovat, ale dosud mám při řízení dobrý pocit," řekl Verstappen.
"Bohužel, když jsme se snažili zajet rychlé kolo, tak přišel virtuální safety car, takže jsme museli zajet do boxů. Když jsme poté opět vyjeli na trať, tak mé pneumatiky byly málo zahřáté. Myslím si, že jinak bychom mohli skončit před Ferrari."
Na otázku, jestli je pro Red Bull reálná první řáda na startovním roštu v případě, že se vyplní předpověď a opravdu během kvalifikace příjde déšť, Verstappen řekl: "Uvidíme zítra. V tento moment je možnost velmi velká, takže se budeme snažit být blízko a snad nám zítra déšť pomůže."
"Bude pro nás dobré, pokud bude pršet. V dešti máme větší šanci, snad bychom mohli být blízko i Mercedesu," uzavřel nejmladší vítěz závodu v historii Formule 1.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že riskantní strategie overcutu pro Hamiltona během Velké ceny Itálie nevyšla kvůli nečekaně nízké degradaci pneumatik.
Nico Rosberg kritizoval týmovou režii McLarenu z konce Velké ceny Itálie, kdy byl Oscar Piastri požádán, aby pustil před sebe Landa Norrise. Podle něj by měl tým situaci vyjasnit, protože může ovlivnit vnitřní dynamiku i další spolupráci jezdců.
McLaren způsobil pozdvižení na GP Itálie, když tým dočasně vyměnil pozice Norrisovi a Piastrimu po pomalé zastávce Brita. Oba nakonec dojeli na pódiu, ale týmové instrukce ovlivnily konečné pořadí.
Charles Leclerc dojel v Monze čtvrtý a přiznal, že Ferrari bude muset letos hledat vítězství v jiných závodech. Jeho hlavní naděje jsou Baku, Singapur a Las Vegas.
Po krátkém souboji s Landem Norrisem o vedení v úvodu Velké ceny Itálie převzal Max Verstappen vedení a bez větších potíží si dojel pro své třetí vítězství letošní sezony.
Kimi Antonelli prolomil svou kletbu z Monzy a po napínavé, ale čisté kvalifikaci se posunul na šestou pozici na startu díky Hamiltonovu trestu. Mladý Ital ukázal, že dokáže udržet nervy na uzdě a zvládnout tlak na legendární italské trati.
Fernando Alonso přiznal, že osmá pozice na startu v Monze je pro Aston Martin poněkud lichotivá a realisticky očekává, že se v neděli během závodu propadne zpět.
Andrea Stella ocenil fair play McLarenu během kvalifikace na GP Itálie, ale připustil, že se situace může změnit při závěru šampionátu v Abú Zabí.