Pět závodů před koncem sezóny je Pascal Wehrlein jedním z posledních jezdců, který ještě nemá potvrzenou závodní sedačku ve Formuli 1 pro rok 2017.
Jeho současný tým Manor nejspíš oznámí své jezdecké složení o něco později, než ostatní týmy. Manor ale vyjádřil touhu udržet v týmu jak Wehrleina, tak i dalšího chráněnce Mercedesu Estebana Ocona.
"Jsem klidný. Jsem jezdcem Mercedesu a jsou se mnou spokojení. Vím, že udělají vše, co bude možné a najdou nejlepší variantu pro mě, takže nejsem ohledně příštího roku znepokojený, což je dobře."
"Dokázal jsem letos získat pár dobrých výsledků a každý je spokojený, ale jak víte, Formule 1 není vždy jednoduchá. Uvidíme, co se stane, ale jsem klidný a doposud jsme spokojený se sezónou i s oběma týmy - Manorem i Mercedesem."
Loňský vítěz DTM Wehrlein řekl, že jediným požadavkem od Mercedesu bylo, ať se letos učí.
"Největším cílem bylo naučit se toho tak moc, jak je to jen možné, protože to je má první sezóna ve Formuli 1," řekl Wehrlein, který získal prozatím jediný bod Manoru v této sezóně.
"Musel jsem se také naučit nové tratě, protože jsem znal jen Hockenheim, Budapešť a okruh v Rakousku, ostatní tratě byly pro mě nové."
"Je velmi složité srovnávat Mercedes s Manorem a ani by to nebylo fér, protože Mercedes má velmi mnoho zaměstnanců. Mají kolem 700 lidí a dalších 750 lidí pracuje na motoru."
"Nyní máme v Manoru tuším 170 lidí, což je víc, než jsme měli na začátku sezóny, ale stále to je zcela odlišný svět. Například jeden člověk v Manoru dělá stejnou práci, jako dělají u Mercedesu čtyři až pět lidí, což je samozřejmě velký rozdíl."
"S tím, co máme, děláme skvělou práci. Sice nebojujeme s top týmy, ale dokážeme soupeřit se Sauberem, který má dvojnásobný počet lidí," uzavřel Wehrlein.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.
Po sezóně plné kritiky si Sergio Pérez na konci roku 2025 může oddechnout. Statistiky ukázaly, že jeho výkony byly v porovnání s nástupci výrazně lepší, což potvrzuje jeho schopnosti a přínos týmu.
Lando Norris po zisku svého premiérového titulu ve Formuli 1 v Abú Zabí promluvil s nebývalou upřímností a otevřeností o emocích a okolnostech, které jeho cestu na vrchol provázely.