Šéf Red Bullu Christian Horner označil nátlak Mercedesu, aby se předsezónní testy konaly v Bahrajnu, za nezodpovědný. Týmy k tomu podle něj nesmí být nuceny.
Týmy nedávno potvrdily, že oba předsezónní testy před sezónou 2017 se uskuteční v Barceloně, navzdory tomu, že Pirelli touží po testech v teplejších podmínkách. Podle Pirelli by to bylo lepší k posouzení účinku nových aut na širší pneumatiky.
Nicméně, během víkendu v Malajsii se objevily informace, že se Mercedes snaží přesvědčit ostatní týmy k testu v Bahrajnu. Buď by se na okruhu v Bahrajnu odjel druhý test, nebo by měly týmy na výběr, jestli absolvují test v Bahrajnu, nebo v Barceloně.
Testy v Bahrajnu by musely jednomyslně odsouhlasit všechny týmy startovního pole, dle současných pravidel se totiž smí testy odjet pouze na tratích v Evropě.
Proti této změně je šéf Red Bullu Christian Horner, podle něj by se Mercedes neměl snažit o něco, co by mohlo menším týmům finančně přitížit.
"Osobně bych dal přednost tomu, abychom se drželi Evropy. Máme zřejmě 65 - 75 % roštu, který se trápí s rozpočty a financemi. Být tedy hodinu a půl od továrny v době, kdy zároveň vyvíjíte své aut a ve Španělsku se už ke konci února a začátkem března otepluje, tak to mi připadá finančně nezodpovědné," komentuje Horner.
"Pokud nedojde k obrovské pobídce, čemuž nevěřím - leda že by Mercedes všem zaplatil přepravu do Bahrajnu, tak to je podle mě trochu nezodpovědné, mám-li být upřímný, diktovat a nutit týmy, aby tam testovali. My si to do Bahrajnu můžeme dovolit, věřím ale, že by bylo lepší, kdybychom testovali v Barceloně," pokračuje šéf rakouské stáje.
Zpochybňuje navíc hodnotu testů v Bahrajnu před sezónou 2017: "S Pirelli už budeme třikrát testovat v Abú Zabí, jeden společný test se uskuteční v prosinci. Po něm se rozhodne o pneumatikách pro první závody, takže v ohromném a nepotřebném navýšení výdajů nevidím žádnou logiku."
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.