Dle Fernanda Alonsa vyzkoušel McLaren s vylepšeným motorem Honda v pátek v Malajsii vše, co chtěl. S prvním dnem závodního víkendu je proto spokojen.
Alonso využil před víkendem 2 žetony k vylepšení pohonné jednotky a ačkoliv díky novému motoru dostane na startovním roštu penalizaci 30 míst, tak jej Španěl v sobotu ani v neděli nevyužije. McLaren se tak rozhodl proto, aby v následující Velké ceně Japonska, která je pro Hondu velmi důležitá, měl Alonso zcela nový motor.
Fernando Alonso skončil v prvním tréninku na skvělém pátém místě, v druhém tréninku během simulace kvalifikačních jízd obsadil příčku sedmou.
"Podařilo se nám odjet dobrý počet kol a otestovat vše, co jsme měli dnes v plánu, včetně pár součástek pro auto na rok 2017, takže to byl v tomhle směru velmi dobrý den. Uvidíme, jak se bude víkend dále vyvíjet, zejména v třetím tréninku, kde vyzkoušíme dlouhé závodní jízdy."
"Kvalifikace bude pro mě velmi krátká, odjedu pouze jedno kolo, abych splnil 107% časový limit a zbytek akce budu sledovat u televize. Ušetřím tím spoustu nových pneumatik, abych mohl útočit po celou délku závodu."
"Myslím si, že Jenson může bojovat o třetí část kvalifikace. Doufám, že bych se také mohl na konci závodu dostat na bodovanou pozici. Očekáváme déšť, nevíme, jestli během kvalifikace nebo závodu, ale ať už příjde kdykoliv, tak nám pomůže," uzavřel dvojnásobný šampion.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.