Max Verstappen je spokojen s formou Red Bullu před závodem v Malajsii. Nechal se slyšet, že jejich závodní rychlost je velmi silná a pochvaloval si i ovládání vozu při plné nádrži.
Max Verstappen tak doufá, že budou moci být soupeřem především Ferrari. Nicméně přiznává, že musejí zapracovat na kvalifikačních kolech a rychlosti na kolo a to především na měkkých pneumatikách.
"Oba tréninky nebyly špatné. V prvním se zkrátka připravujete, a zvláště na novém asfaltu se musíte s autem sžít. Myslím, že to byl pozitivní den. Pokud zrychlíme při kratších jízdách, pak můžeme být spokojeni. Cítil jsem, že v měkkých pneumatikách ještě trocha času byla.
Ale nejvíce jsem byl spokojený s dlouhými jízdami. Cítil jsem, že s vozem můžu dělat to, co chci, že ho můžu hodit do zatáčky po svém a stále je rychlý," uvedl Nizozemec.
Nicméně jeho týmový kolega Daniel Ricciardo až tak spokojen nebyl. "Stále musíme najít nějakou rychlost, a to při simulaci kvalifikace i závodu. Musíme zlepšit rychlost na měkkých pneumatikách. Trošku jsem se trápil, ani ne tak s udržením pneumatik ve správném provozním okně, ale s přilnavostí," popsal Australan.
Nyní tak prý budou přes noc pracovat na zlepšení. "Je to podobné jako v Singapuru, ne moc velká spokojenost v pátek, ale otočili jsme to v sobotu. Celkem dost ztrácíme, zejména já osobně zaostávám za tím, kde bych chtěl být. Ale myslím si, že se dostaneme blíž," uzavřel.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.
Zatímco nejmladší jezdec startovního pole procházel během belgického víkendu těžkým obdobím jak na trati, tak mimo ni, jeho předchůdce v týmu Mercedes promluvil s dávkou zkušeností a nabídl cenné rady.
Lewis Hamilton po závodě v Belgii zůstává optimistou i přes sedmé místo, kterého dosáhl díky skvělému návratu v poli. Oceňuje svůj výkon a věří, že tým Mercedes postupně najde cestu zpět k předním příčkám.
George Russell potvrdil, že ho tento týden čeká klíčové jednání s Mercedesem kvůli nedávnému ústupu týmu z formy. Cílem bude najít řešení a vrátit se zpět do boje o přední příčky.
Max Verstappen zůstává i nadále vázán smlouvou s Red Bullem, protože letní přestávku tráví mezi nejlepší trojicí šampionátu. Tím nesplnil podmínku pro aktivaci výkonnostní klauzule.
Lewis Hamilton kritizoval odklad startu Velké ceny Belgie, který považoval za zbytečný. Podle něj se tím situace na trati nijak nezlepšila a chyběla konzistence v rozhodování.
Lando Norris sportovně uznal, že Oscar Piastri si vítězství ve Spa plně zasloužil. Přiznal, že ani bezchybný výkon by nestačil, protože Australan zvládl klíčové momenty lépe a celý závod měl pod kontrolou.