Sergio Pérez varoval, že jestliže nebude o jeho budoucnosti jasno do konce příštího týdne, tak se bude dívat i na jiné možnosti mimo F1.
"Příští týden bude pro mě rozhodující. Potřebuju vědět, jestli je stále možnost zůstat ve Formuli 1, nebo jestli se budu muset porozhlédnout jinde."
"Opravdu doufám, že po příštím víkendu bude všechno jasné. Trvá to sice trochu déle, než bychom čekali, ale všechno se ubírá správným směrem. Mé smlouvy jsou docela komplikované, zejména kvůli mým sponzorům. Musíme se ujistit, že je vše správně," řekl Pérez.
"Snad příjde oznámení brzy, protože jestli ne, tak to bude docela obtížné. Na stole je pár zajímavých možností. V tento moment věřím, že to výjde s jedním týmem, ale kdyby se to nepovedlo do příštího týdne, tak se budeme muset porozhlédnout i jinde."
"Samozřejmě chci, aby má kariéra ve Formuli 1 pokračovala, ale nemůžu už déle čekat."
Pérez odmítl, že by na oznámení nové smlouvy čekal až do své domácí Velké ceny Mexika, která se uskuteční na konci října.
"Nemyslím si, že můžu čekat tak dlouho, protože čím déle čekáte, tím méně možností máte."
Podle spekulací Pérez vyžaduje smlouvu pouze na 1 sezonu, aby měl možnost v roce 2018 potenciálně přestoupit k Ferrari.
"Ostatní o tom mluví, pro mě je ale důležitější být u příchodu nové generace aut v týmu, který znám. Já teď ani nevím, co bude v roce 2017, sezona 2018 je na míle vzdálená."
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.