Pořadatelé Velké ceny Mexika věří, že nový vlastník Formule 1, společnost Liberty Media, pocházející z Ameriky, může pomoct k vytvoření americké části sezony, podobné té v Evropě.
"Když se snažíme získat nové fanoušky a vytvořit vlastní diváckou základnu, je to trochu složité," řekl marketingový šéf Velké ceny Mexika Rodrigo Sanchez. "Přáli bychom si, abychom měli další a další závody v pro nás příznivém čase a mít více závodů v našem regionu je jediná možnost, jak toho docílit."
F1 má momentálně 3 závody v Severní Americe - v Montrealu, v Austinu a v Mexiku. Je zde také jeden závod v Jižní Americe, konkrétně v Brazílii na známém okruhu Interlagos.Závod v Kanadě je s přestávkami v kalendáři od roku 1978 a tuto sezonu se uskutečnil mezi závody v Monaku a Ázerbajdžánu.Mexiko se do kalendáře vrátilo minulý rok po 23 letech, zatímco Spojené státy mezitím vyzkoušely celkem 10 rozdílných okruhů, v období mezi lety 2007 až 2012 se zde závod dokonce nekonal vůbec.
"Musíme nadále propagovat Formuli 1, napříč celým kontinentem," řekl Sanchez. "Je známo, že máme evropskou část sezony. Mít více závodů v geografické blízkosti rozhodně může pomoct vybudovat silnou fanouškovskou základnu. Nebyla tady žádná konzistence v pořádání závodů, pořad se měnila města, obzvlášť ve Spojených státech," přidal Sanchez, který ma pro svůj závod v Mexiku kontrakt do roku 2019.
Nový šéf F1, Američan Chase Carey, řekl, že v USA vidí potenciál na dlouhodobý růst. Dosavadní šéf Formule 1 Bernie Ecclestone často hovořil o přidání závodu na východním či západním pobřeží, nejčastěji se zmiňoval o Las Vegas a Miami, nikdy však k tomu nedošlo.
Sanchez prozradil, ze letošní závod je z 90 % vyprodán a o víkendu očekává "plny dům". Loňský závod navštívilo 135 000 lidí, celkem za víkend to bylo dokonce 336 000 diváků. Mexiko ma momentálně 2 jezdce ve startovním poli, Sergia Pereze z Force Indie a Estebana Gutierreze z Haasu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.