Max Verstappen věří, že kritika, které čelí od ostatních jezdců v dosavadním průběhu sezony vede pouze ke zlepšení jeho pověstí ve Formuli 1.
Verstappen byl obviněn z nebezpečné jízdy v závodech v Maďarsku, Německu a Belgii. Za žádný z manévrů nebyl potrestán závodními komisaři, staly se ale hlavním tématem briefingu jezdců před Velkou cenou Německa a také novinářů.
"Vždy považuji za pozitivní, když o vás ve Formuli 1 mluví. Nezáleží na tom, jestli je to pozitivní nebo negativní. Je dobré, když je o vás slyšet. Tato pozornost se mě příliš nedotýká. Pro mě je nejdůležitější závodění a to je to, na co se soustředím," řekl Verstappen.
Verstappen byl povýšen do hlavního týmu Red Bullu ve Velké ceně Španělska, kterou dokázal vyhrát. Přiznává, že se toho musel v této sezoně hodně naučit, ale věří, že z toho bude těžit v příštím roce.
"Od té doby, co jsem byl povýšen do Red Bullu, to je úplně něco jiného. Byl to opravdu velký krok, ale je pro mě těžké o tom mluvit, protože mi lidé nemusí věřit, když jsem dokázal zvítězit hned v prvním závodě, ale doopravdy tomu tak je."
"Stále se učím a snažím se jet pokaždé o trochu lépe. Myslím si, že je tento rok pro mě dobrou školou a skvěle mě připraví na příští sezonu," uzavřel nejmladší vítěz závodu v historii F1.
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.