Red Bull považoval Singapur za nejlepší příležitost k vítězství druhé poloviny sezóny 2016. K vítězství mu scházelo půl sekundy, na dalších tratích ale již bude na Mercedes ztrácet více. Co by k dalšímu letošnímu úspěchu potřeboval?
Nadcházející tratě jako je Sepang či Suzuka sice vyžadují velký přítlak, jenže obsahují i dlouhé rovinky, na nichž Red Bull za Mercedesem zaostává. Proto si šéf rakouské stáje Christian Horner myslí, že budou potřebovat kromě své rychlosti i něco navíc.
"V Singapuru jsme byli dost blízko. Stačilo půl sekundy navíc a my bychom Mercedes jasně a férově porazili," vrací se k Singapuru, kde sice v kvalifikaci i v závodě předčili Lewise Hamiltona s Mercedesem, jenže vynikající Nico Rosberg byl nad jejich síly.
"Snad se ve zbývajících šesti závodech naskytnou příležitosti, ale Mercedes byl v každém podniku tak silný. Budeme spoléhat na to, že se přihodí něco jiného - jako počasí, degradace pneumatik či něco takového," vysvětluje Horner, podle něhož již letos Red Bull pouze pomocí své rychlosti nevyhraje.
Verstappen v poslední době kvůli bídným startům zůstává ve stínu Daniela Ricciarda, jenž v Singapuru skončil na druhém místě. Opět za to mohl špatný start a opět to nebyla jeho chyba. Podle šéfa Red Bullu v příštích závodech ale bude zase dosahovat dobrých výsledků. "Dáme mu v příštím závodě lepší spojku," slibuje.
Lewis Hamilton se připravuje na svůj premiérový závod za Ferrari během Velké ceny Austrálie, kde se chystá ukázat, že jeho přechod k italské stáji přinese výrazný pokrok v jeho kariéře, po náročném roce 2024 s Mercedesem.
Oscar Piastri před domácím publikem zazářil a ovládl dramatický třetí trénink v Melbourne, kde se první tři jezdci vměstnali do rozdílu pouhých osm setin sekundy.
Red Bull plánuje požádat Mezinárodní automobilovou federaci (FIA) o výjimku, která by umožnila jednomu z jejich jezdců, jenž ještě nedosáhl věku 18 let, získat superlicenci a účastnit se závodů Formule 1.
Lewis Hamilton po druhém tréninku na Velké ceně Austrálie překvapil fanoušky, když prozradil svou předpověď ohledně pole position.
Generální ředitel F1 Stefano Domenicali zamíří po úvodní Velké ceně Austrálie do Thajska, aby jednal s organizátory, kteří doufají, že se jim podaří uspořádat závod v ulicích hlavního města Bangkoku.
Integrace Carlose Sainze do týmu Williams probíhá hladce. James Vowles, šéf týmu, popisuje Španěla jako „bojovník poslaný z nebe“ díky jeho pracovní morálce, která skvěle zapadá do hodnot týmu.
Juki Cunoda se podělil o překvapivý moment, kdy mu Red Bull oznámil, že prohrál v závodě o post týmového kolegy Maxe Verstappena s Liamem Lawsonem.
Fernando Alonso po úvodních trénincích v Melbourne k Australské Grand Prix 2025 vyjádřil svou frustraci vůči mediálním rozhovorům a rozhodl se zcela vynechat komentáře. Po prvním tréninku, kde skončil na 8. místě, a po druhém, ve kterém klesl na 13. pozici, jasně odmítl jakékoliv rozhovory s novináři.
Mercedes měl v pátečních trénincích na Velkou cenu Austrálie problémy s optimalizací výkonu mezi měkkými a středními pneumatikami, což ovlivnilo jejich kvalifikační simulace.
Lando Norris byl nejrychlejší v prvním tréninku, ale ve druhém ho předstihl Charles Leclerc, zatímco britský jezdec nadále hledá optimální vyvážení vozu. Max Verstappen se potýkal s nedotáčivostí a obsadil až sedmé místo, což potvrzuje, že Red Bull zatím postrádá konkurenceschopné tempo.
Oliver Bearman se omluvil týmu Haas po své nehodě během prvního tréninku na Velké ceně Austrálie, která ho připravila o druhou část pátečního programu. I přes rozsáhlou opravu vozu se mladý britský nováček na trať nevrátil.
Lewis Hamilton má za sebou první dva tréninky na Velkou cenu Austrálie jako jezdec Ferrari. Po slabším výkonu v prvním tréninku se Hamilton v druhém zlepšil a zajel pátý nejlepší čas. Vasseur klade důraz na Hamiltonovu integraci do týmu.