Red Bull považoval Singapur za nejlepší příležitost k vítězství druhé poloviny sezóny 2016. K vítězství mu scházelo půl sekundy, na dalších tratích ale již bude na Mercedes ztrácet více. Co by k dalšímu letošnímu úspěchu potřeboval?
Nadcházející tratě jako je Sepang či Suzuka sice vyžadují velký přítlak, jenže obsahují i dlouhé rovinky, na nichž Red Bull za Mercedesem zaostává. Proto si šéf rakouské stáje Christian Horner myslí, že budou potřebovat kromě své rychlosti i něco navíc.
"V Singapuru jsme byli dost blízko. Stačilo půl sekundy navíc a my bychom Mercedes jasně a férově porazili," vrací se k Singapuru, kde sice v kvalifikaci i v závodě předčili Lewise Hamiltona s Mercedesem, jenže vynikající Nico Rosberg byl nad jejich síly.
"Snad se ve zbývajících šesti závodech naskytnou příležitosti, ale Mercedes byl v každém podniku tak silný. Budeme spoléhat na to, že se přihodí něco jiného - jako počasí, degradace pneumatik či něco takového," vysvětluje Horner, podle něhož již letos Red Bull pouze pomocí své rychlosti nevyhraje.
Verstappen v poslední době kvůli bídným startům zůstává ve stínu Daniela Ricciarda, jenž v Singapuru skončil na druhém místě. Opět za to mohl špatný start a opět to nebyla jeho chyba. Podle šéfa Red Bullu v příštích závodech ale bude zase dosahovat dobrých výsledků. "Dáme mu v příštím závodě lepší spojku," slibuje.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.