Renault se v Singapuru dočkal svého druhého letošního finiše v bodované desítce zásluhou výborné strategie a výkonu Kevina Magnussena. Ten se přitom za velkého vedra musel obejít bez vody.
Dán po startu z 15. místa skončil 10. a po dojezdu do cíle vypadal velmi vyčerpaně. "Fyzicky to bylo velmi těžké, v autě jsem neměl žádnou vodu, takže to bylo dost náročné.
Nevím, v čem byl problém. Nejsem si jistý tím, jestli tam nějaké voda byla nebo zda neselhala láhev, tým mi ale rozhodně dluží drink! Ke konci jsem to musel vytlačit z mysli a vypořádat se s tím," popisuje pilot Renaultu své dojmy.
Na Singapur tedy nemá nejlepší vzpomínky. Když zde naposledy v roce 2014 závodil s McLarenem, tak musel být ošetřen kvůli popáleninám. Jako jeden z mála si o víkendové grand prix vystačil bez měkkých pneumatik, což podle něj bylo klíčové, aby mohl v solidním tempu dojet desátý.
"Výborně jsem odstartoval, opravdu jsem to přesně trefil. Po nehodě jsem získal několik pozic. Pak jsem dokázal pečovat o pneumatiky a nakonec jsem se rozhodl pro dvojitý stint na super-měkkých, což bylo náročné rozhodnutí," vrací se Magnussen k volbě strategie.
"Vyvážení auta bylo dobré, takže jsme šli do dvouzastávkové strategie s využitím ultra-měkkých a super-měkkých pneumatik. To opravdu nemělo být možné, ale tým zjistil, že bychom na super-měkkých mohli dva stinty zvládnout, což bylo mega. Původně jsme v závěru plánovali stint na měkkých, protože jsme si mysleli, že by to s dvěma zastávkami měli těsné.
Hodně lidí jeli na tři zastávky a my jsme to dokázali se dvěma - a ty jsme dokonce vylepšili tím, že jsme odjeli dva stinty na super-měkkých. Kdybychom měli o něco vyšší rychlost na rovinkách, možná bychom ke konci mohli zdolat Toro Rosso a Force Indii.
Ale i tak jsem s tím velmi spokojený. Tým o víkendu odvedl skutečně dobrou práci a všichni si to v něm zaslouží," dodává Magnussen na účet Renaultu, jemuž patří v šampionátu se 7 body devátá příčka před Manorem s jediným bodem a Sauberem, který letos ještě neskóroval.
            Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
            Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
            I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
            Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
            Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.