Daniel Ricciardo popírá, že by se ve Velké ceně Singapuru trápil s brzdami stejně, jako piloti Mercedesu. I když skončil druhý, tak stále věří, že se mu některý ze zbývajících závodů letošní sezóny podaří vyhrát.
Nica Rosberg i Lewis Hamilton museli kvůli přehřívání brzd zpomalit. Zažíval v Singapuru podobné problémy i Ricciardo? "Ne, nic zvláštního. Ke konci závodu někdy cítíte, že je pedál o něco delší, takže víte, že se brzdy opotřebovávají, ale nikdy jsme se nedostali do kritické fáze nebo jsem je o ně opravdu nikdy nemusel starat."
Ke konci fázi stahoval vedoucího Rosberga poté, co při druhých zastávkách dostali oba měkké pneumatiky. Daniel však do boxů zamířil potřetí, kdy obul super-měkkou směs. Na ní po závěrečném sprintu dojel druhý se ztrátou 0,488 sekundy. Neměl by lepší šanci, kdyby zůstal na dráze, podobně jako Nico?
"Nevím. Na měkkých pneumatikách jsem se cítil dost dobře. Myslím si tedy, že naše rychlost byla víceméně dobrá, ale předjet tady Mercedes není jednoduché. Dokázat to tedy na stejných pneumatikách, i kdybych byl o půl sekundy rychlejší... Možná bych ho dohonil, ale k tomu pak stejně potřebujete dost velkou výhodu, aby se vám tady něco takového povedlo, pokud kluk před vámi neudělá chybu.
Jo, myslím, že jsme nakonec udělali tu správnou věc. Na vítězství to očividně nestačilo, ale zůstat na stejných pneumatikách by nám zřejmě větší šanci nedalo," hodnotí s odstupem času Ricciardo.
Pro Red Bull představoval Singapur po Monaku nejlepší šanci na vítězství. Kdy se tedy budou moci těšit na další? "No, s nějakým deštěm jo. Myslím, že za sucha tohle byla ta naše nejlepší příležitost. Dostali jsme se na rozdíl půl sekundy, ale po závodě jsem rádiem týmu řekl, že ještě letos vyhrajeme. Někde bude pršet, a to by mohlo vést k překvapením a my bychom si tak mohli dojet pro vítězství, po němž toužíme."
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.