Bývalý pilot Toro Rosso Sebastian Buemi po prvních testech širších pneumatik s upraveným vozem tvrdí, že nováčce budou mít z nových monopostů opět strach.
Testovací pilot Red Bull jezdil na nových pneumatikách s vozem RB11, který měl upravenou aerodynamiku pro vyšší přítlak, který bude generovat budoucí generace aut. A ta budou nováčkům opět nahánět strach.
"Auta budou samozřejmě rychlejší. Budou mnohem rychlejší a také náročná fyzicky. Myslím si, že se Formule 1 vrátí ke špici náročnosti v řízení. Jako nový pilot budete mít dokonce strak do vozu usednout - a to je dobře," míní Buemi.
"Pokud jde o show, to nedokážu říct. Auta budou rychlejší v zatáčkách, pomalejší na rovinkách, těžko tedy usoudit, jestli se dočkáme více předjíždění. Každopádně to bude mnohem větší výzvou - a taková by F1 měla být," pokračuje pro motorsport.com úřadující šampion Formule E.
"Pro kluky, kteří už v F1 několik let působí, to bude OK. Ale pro ty nové to může být šok. Fyzicky to bude náročné. A tomu tak v posledních třech nebo čtyřech sezónách nebylo," poukazuje na často kritizovanou jednoduchou ovladatelnost současných monopostů.
"Pneumatiky podle mě vypadají dobře, auto se zdá být statické. Podle mě to bude skvělé. Větší přetížení, vyšší rychlost v zatáčkách, to všechno je dobré. Týmy se budou muset rychle přizpůsobit, což může ovlivnit pořadí na roštu," dodává Buemi.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.