Pilot Red Bullu Daniel Ricciardo věří, že pohonná jednotka Renault, kterou si přejmenovávají na TAG Heuer, se nyní už vyrovná Ferrari.
Renault během zimy dosáhl významného pokroku oproti minulé sezóně, což u Red Bullu oceňují. Druhý muž Velké ceny Belgie nyní hodnotí pokroky na straně motoru.
"Na začátku roku jsme toho cestou do Melbourne opravdu moc nečekali oproti minulému roku. Ale dorazili jsme tam s vyšším výkonem a vylepšení pak pomohlo. A od té doby přicházíme na víc a víc," potvrzuje Ricciardo další navyšování výkonu.
"Jde o příjemné, občerstvující vylepšování na obou stranách - šasi s pohonnou jednotkou funguje dobře. Nyní se v podstatě vyrovnáme letošnímu [motoru] Ferrari - a to je pozitivní. Oproti loňsku dosáhli skutečně velkého pokroku," chválí pilot Red Bullu svého dodavatele pohonných jednotek.
"Předstihli jsme loňské Ferrari, které používá Toro Rosso, takže je to dobré. Jde to správným směrem, což je vše, co nyní můžeme chtít. Dokud budeme pozorovat vylepšení, pak budeme brát, co jde," pokračuje Ricciardo, jehož tým před letní přestávkou předstihl Ferrari v šampionátu konstruktérů a v Belgii si své druhé místo ještě pojistil.
V Monze podle Ricciarda ale bude mít navrch stáj z Maranella: "V Monze by měli být favority, pokud jde o naši porážku. Ale pokud se nám je tam podaří porazit, pak to pro nás bude před Singapurem a Suzukou dobré - papírově by nám měli více sedět."
"Ale neodepisuji je. Seb [Vettel] to dokáže pěkně roztočit, stejně jako Kimi, když má svůj den. Jsme připraveni na to, abychom bojovali s Mercedesem, jsme ale připraveni také na to, že by se do toho mohlo vložit i Ferrari," dodává Ricciardo před Velkou cenou Itálie.
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.
Kimi Antonelli měl letos v Mercedesu několik slabších chvil, ale postupně sbírá cenné zkušenosti. Max Verstappen přesto vyjádřil nováčkovi jasnou podporu.
Současný prezident FIA Mohammed Ben Sulayem se ocitl v unikátní pozici před prosincovými volbami, když byl potvrzen jako jediný způsobilý kandidát. Jeho další kroky ve vedení motorsportu a plánované iniciativy nyní přitahují pozornost odborné i fanouškovské veřejnosti.
Lewis Hamilton vyjádřil nadšení nad postupem britského nováčka Olivera Bearmana, který debutuje ve Formuli 1 pod záštitou Ferrari.
Lando Norris promluvil o tom, jak se během své klíčové sezony ve Formuli 1 učí zvládat tlak i neustálou pozornost veřejnosti.
Güenther Steiner se ostře vyjádřil k veřejným komentářům prezidenta Ferrari Johna Elkanna ohledně jezdců týmu.
Yuki Tsunoda si z Interlagosu odnesl tvrdou lekci poté, co jeho kolize s Lansem Strollem vedla k dvěma desetisekundovým trestům.
Sezona 2025 vstupuje do finále a napětí v McLarenu nikdy nebylo vyšší. Oscar Piastri prochází obtížným obdobím a musí se pokusit zvrátit vývoj proti svému týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Lando Norris vede před Oscarem Piastrim o 24 bodů, ale Andrea Stella odmítá řeči o tom, že by měl titul jistý. Podle něj jsou podobné úvahy jen akademické a nic nemění na pokračujícím boji o prvenství.
Šéf týmu Audi ve Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že jeho jezdci si pomalu zvykají na nové podmínky pro sezonu 2026 a začínají je objevovat z nové perspektivy.
Helmut Marko připustil, že tým čelí výzvám, které mohou ovlivnit šance Maxe Verstappena v závěru sezony. Podle něj se některé problémy začaly objevovat po závodě v Imole.
Člen týmu Racing Bulls byl během Velké ceny Brazílie zachycen, jak povzbuzuje fanoušky k bučení na Landa Norrise.