V ohrožení byli Gutierrez, Magnussen a Verstappen.
Max Verstappen měl ve třetím tréninku problémy s převodovkou, což zapříčinilo, že trénink nedokončil. Stalo se tak poté, co nasadil zcela novou převodovku, jelikož ta stará dokončila cyklus 6 závodů. Hned po vyjetí na trať se objevily problémy a Christian Horner prohlásil, že raději zavolali Verstappena do garáže, aby si nepoškodil auto. Dále řekl, že se nejspíše jednalo o problém na senzoru. Před kvalifikací je převodovka znova v autě a vypadá to, že se Verstappen obejde bez penalizace za její výměnu.
Dalším, nad kterým visel otazník trestu, byl Kevin Magnussen. Ten totiž málem kolidoval se Sebastianem Vettelem, který se ho snažil předjet. Zatímco byl Němec v rychlém kole, Dán teprve zahříval pneumatiky. Vettel musel zabrzdit a potom si na Magnussena zanadával do vysílačky. Nakonec byli oba povoláni před komisaře, nicméně Magnussen vyvázl bez trestu.
Asi nejvážnější incident nastal mezi Gutierrezem a Wehrleinem. Mladý Němec se Gutierreze pokoušel předjet na rovince Kemmel (za Eau Rouge), ten ho však vytlačil až na trávu. Naštěstí pro Wehrleina jeho auto nedostalo na trávě smyk, takže mohl pokračovat v tréninku. Pro Gutierreze to tak dobře nedopadlo, dostal penalizaci 5 míst na startovním roštu a 3 trestné body.
Spíše symbolickou penalizaci 25 míst na startu dostal Hamilton za výměnu spalovacího motoru, turba, MGU-H a MGU-K. Ta se přičítá k již existující penalizaci, takže má celkovou penalizaci 55 míst na startu. Odsunut za včerejší výměny komponent pohonné jednotky bude také Alonso (+35 míst) a Ericsson (+ 10 míst).
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.
Zatímco nejmladší jezdec startovního pole procházel během belgického víkendu těžkým obdobím jak na trati, tak mimo ni, jeho předchůdce v týmu Mercedes promluvil s dávkou zkušeností a nabídl cenné rady.
Lewis Hamilton po závodě v Belgii zůstává optimistou i přes sedmé místo, kterého dosáhl díky skvělému návratu v poli. Oceňuje svůj výkon a věří, že tým Mercedes postupně najde cestu zpět k předním příčkám.