V ohrožení byli Gutierrez, Magnussen a Verstappen.
Max Verstappen měl ve třetím tréninku problémy s převodovkou, což zapříčinilo, že trénink nedokončil. Stalo se tak poté, co nasadil zcela novou převodovku, jelikož ta stará dokončila cyklus 6 závodů. Hned po vyjetí na trať se objevily problémy a Christian Horner prohlásil, že raději zavolali Verstappena do garáže, aby si nepoškodil auto. Dále řekl, že se nejspíše jednalo o problém na senzoru. Před kvalifikací je převodovka znova v autě a vypadá to, že se Verstappen obejde bez penalizace za její výměnu.
Dalším, nad kterým visel otazník trestu, byl Kevin Magnussen. Ten totiž málem kolidoval se Sebastianem Vettelem, který se ho snažil předjet. Zatímco byl Němec v rychlém kole, Dán teprve zahříval pneumatiky. Vettel musel zabrzdit a potom si na Magnussena zanadával do vysílačky. Nakonec byli oba povoláni před komisaře, nicméně Magnussen vyvázl bez trestu.
Asi nejvážnější incident nastal mezi Gutierrezem a Wehrleinem. Mladý Němec se Gutierreze pokoušel předjet na rovince Kemmel (za Eau Rouge), ten ho však vytlačil až na trávu. Naštěstí pro Wehrleina jeho auto nedostalo na trávě smyk, takže mohl pokračovat v tréninku. Pro Gutierreze to tak dobře nedopadlo, dostal penalizaci 5 míst na startovním roštu a 3 trestné body.
Spíše symbolickou penalizaci 25 míst na startu dostal Hamilton za výměnu spalovacího motoru, turba, MGU-H a MGU-K. Ta se přičítá k již existující penalizaci, takže má celkovou penalizaci 55 míst na startu. Odsunut za včerejší výměny komponent pohonné jednotky bude také Alonso (+35 míst) a Ericsson (+ 10 míst).
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.