Závodní ředitel McLarenu Eric Boullier se domnívá, že příští sezónu by po velkých změnách mohl místo Mercedesu udávat tempo Red Bull.
Velké technické změny v pravidlech dávají prostor pro zlepšení všem týmům, vzhledem k pokrokům rakouské stáje v letošní sezóně ale šéf McLarenu očekává, že by výhodu mohl mít právě Red Bull: "Já se více bojím Red Bullu než kohokoliv jiného, protože vím, že umí vyvíjet auta."
Chystané změny by podle něj ale neměli narušit tempo, jakým McLaren stahuje ty nejlepší tým: "Je to dobré, že budeme mít tento čistý list papíru. Vím, že můžeme odvést velmi dobrou práci. Snažili jsme se změnu prosadit, protože věříme ve své schopnosti přijít s dobrým autem.
Možná je to tedy cesta pro další stažení náskoku. Jde o novou éru. Jsme na konci cyklu, kdy se ve všem snažíte jemně doladit výkonnost. S odlišnou aerodynamikou příští rok, s širším křídlem, větší podlahou... když jste zvyklí najít v aerodynamickém tunelu jeden bod za týden, nyní jich chcete 10. A to je 'wau,' protože vždy, když něco vyzkoušíte, dosáhnete ohromného zisku," libuje si Boullier.
Podle něj se nové monoposty budou pilotům moc líbit - i Alonsovi, který nedávno prohlásil, že ho ty současné nudí, a dokonce pohrozil odchodem z F1, pokud se nepodaří některé věci brzy změnit: "Bude spokojenější. A nejen on, ale všichni jezdci v boxové uličce. Pokud jim zítra řeknete, že budou mít auto, které je o čtyři sekundy rychlejší, které dosahuje vyšší rychlost v zatáčkách, pak ho budou milovat!"
Nová pravidla podle Boulliera také umožní, aby se více ukázal talent pilotů: "Příští rok bude mezi talentem pilotů větší rozdíl, protože auto bude v zatáčkách mnohem rychlejší. Může to skončit tak, že ti lepší piloti budou jasně lepší - smetánka se dostane vzhůru."
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.