Závodní ředitel McLarenu Eric Boullier se domnívá, že příští sezónu by po velkých změnách mohl místo Mercedesu udávat tempo Red Bull.
Velké technické změny v pravidlech dávají prostor pro zlepšení všem týmům, vzhledem k pokrokům rakouské stáje v letošní sezóně ale šéf McLarenu očekává, že by výhodu mohl mít právě Red Bull: "Já se více bojím Red Bullu než kohokoliv jiného, protože vím, že umí vyvíjet auta."
Chystané změny by podle něj ale neměli narušit tempo, jakým McLaren stahuje ty nejlepší tým: "Je to dobré, že budeme mít tento čistý list papíru. Vím, že můžeme odvést velmi dobrou práci. Snažili jsme se změnu prosadit, protože věříme ve své schopnosti přijít s dobrým autem.
Možná je to tedy cesta pro další stažení náskoku. Jde o novou éru. Jsme na konci cyklu, kdy se ve všem snažíte jemně doladit výkonnost. S odlišnou aerodynamikou příští rok, s širším křídlem, větší podlahou... když jste zvyklí najít v aerodynamickém tunelu jeden bod za týden, nyní jich chcete 10. A to je 'wau,' protože vždy, když něco vyzkoušíte, dosáhnete ohromného zisku," libuje si Boullier.
Podle něj se nové monoposty budou pilotům moc líbit - i Alonsovi, který nedávno prohlásil, že ho ty současné nudí, a dokonce pohrozil odchodem z F1, pokud se nepodaří některé věci brzy změnit: "Bude spokojenější. A nejen on, ale všichni jezdci v boxové uličce. Pokud jim zítra řeknete, že budou mít auto, které je o čtyři sekundy rychlejší, které dosahuje vyšší rychlost v zatáčkách, pak ho budou milovat!"
Nová pravidla podle Boulliera také umožní, aby se více ukázal talent pilotů: "Příští rok bude mezi talentem pilotů větší rozdíl, protože auto bude v zatáčkách mnohem rychlejší. Může to skončit tak, že ti lepší piloti budou jasně lepší - smetánka se dostane vzhůru."
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.
Andy Cowell potvrdil, že vývoj pohonné jednotky Honda pro sezonu 2026 postupuje dle plánu a testování probíhá jak v Japonsku, tak v britském Silverstonu. Zároveň označil partnerství za klíčový krok k proměně Aston Martinu v plnohodnotný tovární tým.
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.