 
            Pirelli dnes odhalilo, jaké pneumatiky si piloti vybrali pro Velkou cenu Itálie.
V Monze se bude závodit už příští víkend hned po Velké ceně Belgie, která je na pořadu tuto neděli. Italský výrobce pneumatik tam nabídne super-měkkou, měkkou a středně-tvrdou směs.
Nejagresivnější ve svých volbách byli piloti Haasu - Romain Grosjean a Esteban Gutiérrez, kteří si oba pro velmi rychlou trať nechali přivézt po devíti sadách super-měkkých pneumatik. Nejblíže jim je Nico Hülkenberg z Force Indie, jenž si jich poručil osm.
Piloti Force Indie si však oba pro jistotu objednali tři sady středně-tvrdých pneumatik, nejvíce ze všech, a to na úkor měkké směsi - Hülkenberg bude mít k dispozici pouze dvě, zatímco osm jezdců bude moci využít pět sad.
Piloti Mercedesu se ve svých volbách liší - Hamilton volí o jednu měkkou směs více (celkem 5) než Rosberg, přičemž k dispozici bude jedinou středně-tvrdou směs. Podobně se rozhodli také Vettel, Bottas či Magnussen, zatímco jejich týmoví kolegové (Räikkönen, Massa a Palmer) sdílejí stejné množství pneumatik jako Rosberg.
Pro tento víkend v Belgii si piloti vybrali následující směsi:
 
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
 
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.