Bývalý pilot Red Bullu Mark Webber si nemyslí, že by se soupeři měli brzy ukončit nadvládu Mercedesu. Letošní formou Ferrari, které ohlašoval útok na titul, je hluboce zklamán.
Jeho bývalý tým se dostal před Ferrari a jako jediný letos dokázal zásluhou Maxe Verstappena Stříbrné šípy porazit: "Stahují Mercedes, ale nevidím, že by jejich náskok skutečně stáhli. Mají tu a tam dobré auto, jenže Mercedes je stále neporazitelný. Red Bull je však před Ferrari."
Formu stáje z Maranella v sezóně 2016 považuje za "velké zklamání. Sebastian a Kimi dělají, co mohou. Hodně tým v médiích chrání, ale uvnitř vědí, že tým se může pohybovat vyšší úrovni. Myslím, že svůj plný potenciál ještě neukázali. Každý týden se něco přihodí, kvůli čemu nemohou jet naplno, ať už jde o penalizace či strategické chyby. To je pro jezdce frustrující."
Je podle něj jeho bývalý týmový kolega Sebastian Vettel schopný posunout Ferrari dopředu? "Není pochyb o tom, že je. Potřebuje ale ty správné lidi a já si nejsem jistý tím, jestli je momentálně mají. Ferrari je pod neustálým tlakem médií, vždy musí na dráze získávat dobré výsledky. Na Sebastianovi můžete vidět, že to může být frustrující, ale jeho zkušenosti mu pomohou," soudí Webber.
Další z jeho bývalých týmových kolegů - Nico Rosberg, byl u Mercedesu předstižen v boji o titul Lewisem Hamiltonem. Jaký vzkaz pro něj má 39letý Australan, jenž nyní jezdí vytrvalostní závody za Porsche? "Musí bojovat jako zatoulaný pes! Sezóna je velmi dlouhá, proto musí rozdělit svou energii a zaútočit, když bude Lewis prožívat nějakou horkou chvilku!"
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.