Daniel Ricciardo popisuje svého týmového kolegu Maxe Verstappena jako maniaka, který má velmi podrobné znalosti o vozech Formule 1 a zajímá se o veškeré detaily. Jeho příchod k Red Bull Australana přiměl ke zlepšení svých výkonů, i když si myslel, že již dosahuje svého maxima.
Ricciardo v šampionátu nasbíral celkem 133 bodů - o 18 více než Verstappen, ten však až do Velké ceny Ruska závodil za méně konkurenceschopné Toro Rosso. Po překvapivém prohození míst s Daniilem Kvjatem se stal týmovým kolegou Australana, na kterého přístup 18letého holandského jezdce na něj zapůsobil.
"Není to příjemné, když vás poráží někdo mladý. Rozhodně to teď vidím - je mladý, ale pokud jde o závodění, tak je velmi zkušený. Chápu, že závodí celý svůj život, a i když se může stále hodně učit vzhledem ke svému věku, tak má spoustu závodních zkušeností," říká Ricciardo.
"I způsob, jakým se prezentuje na schůzkách s inženýry, kde hovoří o některých detailech vozu, o nichž ani nevím, co znamenají. Myslím, že je tak trochu závodním šílencem!" uvádí pro Autosport pilot Red Bullu na adresu svého mladšího týmového kolegy.
Připouští, že příchod Verstappena jej donutil ke zlepšení svých výkonů: "Hovoří se o tom, že nyní se dostávám za úroveň, na které jsem byl. S Danim [Kvjatem] jsem vždy cítil, že mám navrch a že dělám maximum, ale pak přišel Max.
Je to těžké, protože jsem si vždy rád myslel, že sám sebe posouvám na hranici svých možností, ale lidské tělo je zajímavé - možná tedy mám ještě na víc. Rozhodně cítím, že jsem od počátku sezóny jezdil dobře, ale možná oba sebe tlačíme dále."
Při zlepšování svých výkonů po změně týmových kolegů čerpá také z jiných oblastí: "Někdy můžete jít do závodu a hodně od něj očekávat, což je vždy špatné. Například si můžete myslet, že do první zatáčky najedete jako první či něco takového, ale to vám nevyjde a jste čtvrtí, a pak už jste v úzkých."
"Na několik kol můžete vypadnout z tempa nebo to zabere tolik času, než si vyčistíte mysl. U každého jezdce to je tak, že když zablokujete brzdy v jedné zatáčce, pak na to zřejmě myslíte i v té další. Takové věci tedy vždy můžete zlepšit. Jako u nováčka to možná byla slabina - nedokázat se rychle zbavit té chyby," popisuje Ricciardo.
Toto Wolff hájí Kimiho Antonelliho po kolizi s Charlesem Leclercem a zdůrazňuje, že odvážné manévry jsou součástí jeho růstu.
Carlos Sainz oznámil, že se jako člen představenstva GPDA hodlá zasadit o zlepšení úrovně rozhodování komisařů, které označil za „nepřijatelné“. Chce prostřednictvím své pozice přispět k transparentnějším a spravedlivějším pravidlům pro všechny jezdce.
Po odstoupení v Zandvoortu zůstává Lando Norris pro McLaren klíčovým jezdcem v boji šampionátu jezdců a šéf týmu Andrea Stella věří, že nyní může ukázat svůj plný potenciál.
Mercedes má podle všeho jasno, že i v roce 2026 bude spoléhat na George Russella a Kimiho Antonelliho. Oficiální potvrzení jezdecké sestavy ale zatím stále chybí.
Andrea Kimi Antonelli přišel v Zandvoortu o šanci na dobrý výsledek po kolizi s Charlesem Leclercem v zatáčce číslo 3. Za incident dostal nováček ve Formuli 1 desetisekundový trest.
Lewis Hamilton obdržel od komisařů trest za svou jízdu na cestě na startovní rošt při Velké ceně Nizozemska.
Oscar Piastri po dramatickém závodě v Zandvoortu zůstává nohama na zemi, přestože vede šampionát o 34 bodů. Australský jezdec upozorňuje, že sezóna je ještě dlouhá a jakékoli podcenění soupeřů by ho mohlo stát body i vítězství.
Charles Leclerc v Zandvoortu nedokončil závod kvůli kolizi s Kimim Antonellim. Pro Ferrari to byla další bolestná ztráta bodů a pro Leclerca frustrující vyústění víkendu, který začal slibně.
Lando Norris zažil velkou ránu, když musel v Zandvoortu odstoupit z Velké ceny Holandska. Přesto zůstává optimistický ohledně svých šancí na zisk titulu v letošní sezóně.
Pro Lewise Hamiltona se Velká cena Nizozemska změnila v noční můru, když narazil do zdi a musel závod předčasně ukončit. Incident znamenal další ztrátu bodů pro Ferrari.
Oscar Piastri měl v Zandvoortu navrch nad Landem Norrisem, ale vítězství si musel vybojovat při dvou restartech za Safety Carem. Jeho triumf stvrdil až šokující motorový výpadek týmového kolegy. Překvapením závodu se stal Isack Hadjar
Lewis Hamilton přiznal, že závěr před letní přestávkou byl pro něj noční můrou, ale kvalifikace na Zandvoortu mu vrátila optimismus.