Před svým působením u Williamsu, kde je Brazilec už od roku 2014, byl Felipe Massa dlouhá léta členem týmu Ferrari.
U týmu se vzpínajícím se koníkem ve znaku působil Felipe Massa v roli testovacího jezdce už v roce 2003. Jen připomeňme, že v tento ročník Formule 1 ovládl dominantním způsobem Michael Schumacher. Brazilec pak byl dokonce jeden rok týmovým kolegou sedminásobného mistra světa z Německa předtím, než se Michael v roce 2006 rozhodl ukončit kariéru. Felipe teď prozradil, že Michael Schumacher hrál v jeho kariéře velkou roli.
"Michael se vždy snažil mi pomoci," odhaluje Felipe Massa pro motorsport-total.com. "Michael a Fernando [Alonso]... byli vždy dvěma nejkonkurenceschopnějšími piloty této doby. Jako týmoví kolegové byli velmi silní, ačkoliv jsou oba úplně odlišní - oba mají svůj vlastní styl. Co mají ale společného, to je jejich obrovský talent."
I přes velký obdiv, který Brazilec k oběma svým kolegům má, si větší sympatie u něj získal přeci jen Němec než Španěl. "Větší problémy jsem měl s Fernandem než s Michaelem." Massa totiž nedávno prozradil, že Alonso v Maranellu na sebe dokázal upoutat veškerou pozornost.
Co se Kimiho Räikkönena týče, který byl týmovým kolegou Brazilce mezi lety 2007 až 2009, tak na něj má Massa odlišný názor než třeba na Alonsa. Felipe si myslí, že Kimiho předčí Fernando i Michael také co se talentu týče. Za dob Kimiho tým neupřednostňoval ani jednoho ze svých jezdců. "V týmu panovala rovnost, stáj naslouchala nám oběma," zakončil Massa.
Max Verstappen si v kvalifikaci na Velkou cenu Saúdské Arábie vychutnal „prostě nádherné“ odpoledne, když v dramatickém závěru vybojoval pole position. Přestože tréninky Red Bullu nedávaly velké naděje, Verstappen v rozhodujícím momentu vytěžil maximum a opět potvrdil své mistrovství.
Lewis Hamilton dál bojuje se svým Ferrari. Při tréninku v Saúdské Arábii zazněla v rádiové komunikaci slova, která znepokojila i experta Martina Brundla. Britský jezdec čelí dalším technickým potížím, které zastiňují jeho přechod do nové stáje.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.