Před svým působením u Williamsu, kde je Brazilec už od roku 2014, byl Felipe Massa dlouhá léta členem týmu Ferrari.
U týmu se vzpínajícím se koníkem ve znaku působil Felipe Massa v roli testovacího jezdce už v roce 2003. Jen připomeňme, že v tento ročník Formule 1 ovládl dominantním způsobem Michael Schumacher. Brazilec pak byl dokonce jeden rok týmovým kolegou sedminásobného mistra světa z Německa předtím, než se Michael v roce 2006 rozhodl ukončit kariéru. Felipe teď prozradil, že Michael Schumacher hrál v jeho kariéře velkou roli.
"Michael se vždy snažil mi pomoci," odhaluje Felipe Massa pro motorsport-total.com. "Michael a Fernando [Alonso]... byli vždy dvěma nejkonkurenceschopnějšími piloty této doby. Jako týmoví kolegové byli velmi silní, ačkoliv jsou oba úplně odlišní - oba mají svůj vlastní styl. Co mají ale společného, to je jejich obrovský talent."
I přes velký obdiv, který Brazilec k oběma svým kolegům má, si větší sympatie u něj získal přeci jen Němec než Španěl. "Větší problémy jsem měl s Fernandem než s Michaelem." Massa totiž nedávno prozradil, že Alonso v Maranellu na sebe dokázal upoutat veškerou pozornost.
Co se Kimiho Räikkönena týče, který byl týmovým kolegou Brazilce mezi lety 2007 až 2009, tak na něj má Massa odlišný názor než třeba na Alonsa. Felipe si myslí, že Kimiho předčí Fernando i Michael také co se talentu týče. Za dob Kimiho tým neupřednostňoval ani jednoho ze svých jezdců. "V týmu panovala rovnost, stáj naslouchala nám oběma," zakončil Massa.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že riskantní strategie overcutu pro Hamiltona během Velké ceny Itálie nevyšla kvůli nečekaně nízké degradaci pneumatik.
Nico Rosberg kritizoval týmovou režii McLarenu z konce Velké ceny Itálie, kdy byl Oscar Piastri požádán, aby pustil před sebe Landa Norrise. Podle něj by měl tým situaci vyjasnit, protože může ovlivnit vnitřní dynamiku i další spolupráci jezdců.
McLaren způsobil pozdvižení na GP Itálie, když tým dočasně vyměnil pozice Norrisovi a Piastrimu po pomalé zastávce Brita. Oba nakonec dojeli na pódiu, ale týmové instrukce ovlivnily konečné pořadí.
Charles Leclerc dojel v Monze čtvrtý a přiznal, že Ferrari bude muset letos hledat vítězství v jiných závodech. Jeho hlavní naděje jsou Baku, Singapur a Las Vegas.
Po krátkém souboji s Landem Norrisem o vedení v úvodu Velké ceny Itálie převzal Max Verstappen vedení a bez větších potíží si dojel pro své třetí vítězství letošní sezony.
Kimi Antonelli prolomil svou kletbu z Monzy a po napínavé, ale čisté kvalifikaci se posunul na šestou pozici na startu díky Hamiltonovu trestu. Mladý Ital ukázal, že dokáže udržet nervy na uzdě a zvládnout tlak na legendární italské trati.
Fernando Alonso přiznal, že osmá pozice na startu v Monze je pro Aston Martin poněkud lichotivá a realisticky očekává, že se v neděli během závodu propadne zpět.