Před svým působením u Williamsu, kde je Brazilec už od roku 2014, byl Felipe Massa dlouhá léta členem týmu Ferrari.
U týmu se vzpínajícím se koníkem ve znaku působil Felipe Massa v roli testovacího jezdce už v roce 2003. Jen připomeňme, že v tento ročník Formule 1 ovládl dominantním způsobem Michael Schumacher. Brazilec pak byl dokonce jeden rok týmovým kolegou sedminásobného mistra světa z Německa předtím, než se Michael v roce 2006 rozhodl ukončit kariéru. Felipe teď prozradil, že Michael Schumacher hrál v jeho kariéře velkou roli.
"Michael se vždy snažil mi pomoci," odhaluje Felipe Massa pro motorsport-total.com. "Michael a Fernando [Alonso]... byli vždy dvěma nejkonkurenceschopnějšími piloty této doby. Jako týmoví kolegové byli velmi silní, ačkoliv jsou oba úplně odlišní - oba mají svůj vlastní styl. Co mají ale společného, to je jejich obrovský talent."
I přes velký obdiv, který Brazilec k oběma svým kolegům má, si větší sympatie u něj získal přeci jen Němec než Španěl. "Větší problémy jsem měl s Fernandem než s Michaelem." Massa totiž nedávno prozradil, že Alonso v Maranellu na sebe dokázal upoutat veškerou pozornost.
Co se Kimiho Räikkönena týče, který byl týmovým kolegou Brazilce mezi lety 2007 až 2009, tak na něj má Massa odlišný názor než třeba na Alonsa. Felipe si myslí, že Kimiho předčí Fernando i Michael také co se talentu týče. Za dob Kimiho tým neupřednostňoval ani jednoho ze svých jezdců. "V týmu panovala rovnost, stáj naslouchala nám oběma," zakončil Massa.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.