Red Bull se teď zaměřil na dostižení Mercedesů poté, co se mu už fakticky podařilo dostat se před Ferrari, které po minulém závodu na německém Hockenheimu předstihl v Poháru v konstruktérů.
Druhé místo Daniela Ricciarda a třetí Maxe Verstappena v GP Německa představují první dvojité podium pro Red Bull v sezoně 2016. Díky tomuto výsledku se dostal Red Bull v průběžném pořadí před Ferrari o 14 bodů. Ačkoliv Mercedes je s náskokem 159 bodů jednoznačně na čele, tak šéf Red Bullu, Christian Horner, řekl, že jeho stáj může doufat, že se po letní přestávce dostane blíže k monopostům dominantní stáje nejen letošní sezony.
"Naším cílem je dále snížit náskok Mercedesů," řekl Christian Horner, podle kterého je ztráta na Mercedes aktuálně asi 0,3 vteřiny na kilometr. "Vždycky se musíte dívat radši dopředu než dozadu. Na spoustě tratí jsme měli fantastickou výkonnost, od Austrálie přes Silverstone a Budapešť až k Německu. Jsou to čtyři rozdílné tratě, čtyři rozdílné konfigurace, a to věští dobrou druhou polovinu sezony."
"V kalendáři jsou určité tratě, které pro nás snad budou příznivé." Ačkoliv jak Red Bull, tak i jejich dodavatel motorů, společnost Renault, se už nyní silně soustředí na rok 2017, tak dle Hornera mají obě strany kapacity na to, aby přišly s určitými vylepšeními i ve zbývající části sezony.
"Stále ještě máme nějaké části, které byly před nějakou dobou schváleny k nasazení a které jsou na cestě a můžeme je dát na auto. Stále lze dosáhnout nějaký pokrok s motorem a jeho ovladatelností. Na cestě jsou některé pozitivní věci, které nám snad mohou pomoci snížit dále náskok," uzavřel šéf týmu Red Bull.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.