Red Bull se teď zaměřil na dostižení Mercedesů poté, co se mu už fakticky podařilo dostat se před Ferrari, které po minulém závodu na německém Hockenheimu předstihl v Poháru v konstruktérů.
Druhé místo Daniela Ricciarda a třetí Maxe Verstappena v GP Německa představují první dvojité podium pro Red Bull v sezoně 2016. Díky tomuto výsledku se dostal Red Bull v průběžném pořadí před Ferrari o 14 bodů. Ačkoliv Mercedes je s náskokem 159 bodů jednoznačně na čele, tak šéf Red Bullu, Christian Horner, řekl, že jeho stáj může doufat, že se po letní přestávce dostane blíže k monopostům dominantní stáje nejen letošní sezony.
"Naším cílem je dále snížit náskok Mercedesů," řekl Christian Horner, podle kterého je ztráta na Mercedes aktuálně asi 0,3 vteřiny na kilometr. "Vždycky se musíte dívat radši dopředu než dozadu. Na spoustě tratí jsme měli fantastickou výkonnost, od Austrálie přes Silverstone a Budapešť až k Německu. Jsou to čtyři rozdílné tratě, čtyři rozdílné konfigurace, a to věští dobrou druhou polovinu sezony."
"V kalendáři jsou určité tratě, které pro nás snad budou příznivé." Ačkoliv jak Red Bull, tak i jejich dodavatel motorů, společnost Renault, se už nyní silně soustředí na rok 2017, tak dle Hornera mají obě strany kapacity na to, aby přišly s určitými vylepšeními i ve zbývající části sezony.
"Stále ještě máme nějaké části, které byly před nějakou dobou schváleny k nasazení a které jsou na cestě a můžeme je dát na auto. Stále lze dosáhnout nějaký pokrok s motorem a jeho ovladatelností. Na cestě jsou některé pozitivní věci, které nám snad mohou pomoci snížit dále náskok," uzavřel šéf týmu Red Bull.
Toto Wolff hájí Kimiho Antonelliho po kolizi s Charlesem Leclercem a zdůrazňuje, že odvážné manévry jsou součástí jeho růstu.
Carlos Sainz oznámil, že se jako člen představenstva GPDA hodlá zasadit o zlepšení úrovně rozhodování komisařů, které označil za „nepřijatelné“. Chce prostřednictvím své pozice přispět k transparentnějším a spravedlivějším pravidlům pro všechny jezdce.
Po odstoupení v Zandvoortu zůstává Lando Norris pro McLaren klíčovým jezdcem v boji šampionátu jezdců a šéf týmu Andrea Stella věří, že nyní může ukázat svůj plný potenciál.
Mercedes má podle všeho jasno, že i v roce 2026 bude spoléhat na George Russella a Kimiho Antonelliho. Oficiální potvrzení jezdecké sestavy ale zatím stále chybí.
Andrea Kimi Antonelli přišel v Zandvoortu o šanci na dobrý výsledek po kolizi s Charlesem Leclercem v zatáčce číslo 3. Za incident dostal nováček ve Formuli 1 desetisekundový trest.
Lewis Hamilton obdržel od komisařů trest za svou jízdu na cestě na startovní rošt při Velké ceně Nizozemska.
Oscar Piastri po dramatickém závodě v Zandvoortu zůstává nohama na zemi, přestože vede šampionát o 34 bodů. Australský jezdec upozorňuje, že sezóna je ještě dlouhá a jakékoli podcenění soupeřů by ho mohlo stát body i vítězství.
Charles Leclerc v Zandvoortu nedokončil závod kvůli kolizi s Kimim Antonellim. Pro Ferrari to byla další bolestná ztráta bodů a pro Leclerca frustrující vyústění víkendu, který začal slibně.
Lando Norris zažil velkou ránu, když musel v Zandvoortu odstoupit z Velké ceny Holandska. Přesto zůstává optimistický ohledně svých šancí na zisk titulu v letošní sezóně.
Pro Lewise Hamiltona se Velká cena Nizozemska změnila v noční můru, když narazil do zdi a musel závod předčasně ukončit. Incident znamenal další ztrátu bodů pro Ferrari.
Oscar Piastri měl v Zandvoortu navrch nad Landem Norrisem, ale vítězství si musel vybojovat při dvou restartech za Safety Carem. Jeho triumf stvrdil až šokující motorový výpadek týmového kolegy. Překvapením závodu se stal Isack Hadjar
Lewis Hamilton přiznal, že závěr před letní přestávkou byl pro něj noční můrou, ale kvalifikace na Zandvoortu mu vrátila optimismus.