Kevin Magnussen se nechal slyšet, že pomyšlení na to, čeho může v budoucnu společně s Renaultem dostáhnout, jej udržuje motivovaného i v letošní obtížné sezoně.
Francouzská značka bojuje s rychlostí svých vozů v letošní sezoně. Jediné body týmu vyjel Kevin Magnussen v Soči, když obsadil 7. místo. Místo Dána v týmu však není jisté, protože Renault zvažuje různé možnosti před další sezonou.
Na seznamu potenciálních jezdců mají být Sergio Perez, Valtteri Bottas nebo Esteban Ocon. Kevin přiznává, že jeho situace je "frustrující". Podle svých slov se však Magnussen udržuje motivovaný při pomyšlení na sezonu 2017 a další.
"Je těžké, když nezávodíte ani o body. Když závodíte o P16 nebo P15, tak je to těžké. Někoho doháníte a pak jej předjedete, ale body za to nedostanete. Je to velmi frustrující období, ale je to výzvou. Vím ale, že pracuji s výhledem dlouhodobějšího horizontu.
Vždycky se dokážete motivovat při pomyšlení na příští rok a na další roky - musíte se co možná nejlépe připravit na tu šanci. Taková je F1. Najednou se můžete ocitnout v autě, které bude schopné vyhrát a vy toho musíte využít. Na to je třeba se připravit - to přesně teď dělám," říká jezdec týmu Renault.
Se svými výkony je Kevin letos obecně spokojen, zvláště jej těší výkon, který předvedl na trati v Rusku: "Nejsem nikdy spokojen. Vždy mám pocit, že bych to mohl udělat lépe. Udělal jsem pár chyb, ale také pár zázraků.
Rusko je je tím největším příkladem. Kvalifikovali jsme se jako 17., navíc ta trať nám opravdu neměla sedět. Podařilo se nám ale získat solidní bodový příděl, což bylo velmi dobré."
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.