Kevin Magnussen se nechal slyšet, že pomyšlení na to, čeho může v budoucnu společně s Renaultem dostáhnout, jej udržuje motivovaného i v letošní obtížné sezoně.
Francouzská značka bojuje s rychlostí svých vozů v letošní sezoně. Jediné body týmu vyjel Kevin Magnussen v Soči, když obsadil 7. místo. Místo Dána v týmu však není jisté, protože Renault zvažuje různé možnosti před další sezonou.
Na seznamu potenciálních jezdců mají být Sergio Perez, Valtteri Bottas nebo Esteban Ocon. Kevin přiznává, že jeho situace je "frustrující". Podle svých slov se však Magnussen udržuje motivovaný při pomyšlení na sezonu 2017 a další.
"Je těžké, když nezávodíte ani o body. Když závodíte o P16 nebo P15, tak je to těžké. Někoho doháníte a pak jej předjedete, ale body za to nedostanete. Je to velmi frustrující období, ale je to výzvou. Vím ale, že pracuji s výhledem dlouhodobějšího horizontu.
Vždycky se dokážete motivovat při pomyšlení na příští rok a na další roky - musíte se co možná nejlépe připravit na tu šanci. Taková je F1. Najednou se můžete ocitnout v autě, které bude schopné vyhrát a vy toho musíte využít. Na to je třeba se připravit - to přesně teď dělám," říká jezdec týmu Renault.
Se svými výkony je Kevin letos obecně spokojen, zvláště jej těší výkon, který předvedl na trati v Rusku: "Nejsem nikdy spokojen. Vždy mám pocit, že bych to mohl udělat lépe. Udělal jsem pár chyb, ale také pár zázraků.
Rusko je je tím největším příkladem. Kvalifikovali jsme se jako 17., navíc ta trať nám opravdu neměla sedět. Podařilo se nám ale získat solidní bodový příděl, což bylo velmi dobré."
Lewis Hamilton zhodnotil velký balíček vylepšení Ferrari v Rakousku jako krok vpřed, ale nikoli zásadní průlom. Podle něj Scuderia stále ztrácí na nejlepší týmy, zejména v závodním tempu.
Odchod Christiana Hornera z Red Bullu překvapil jak fanoušky, tak celý paddock. Brzy se však objevily teorie, že za jeho náhlým koncem stojí vnitřní napětí uvnitř týmu.
Při jízdě s Ferrari F2008 na Goodwoodu si Felipe Massa neodpustil vtipnou poznámku o svém ztraceném titulu z roku 2008. I po letech tak připomněl kontroverzní finále sezony, které mu uniklo v posledních vteřinách závodu.
Výkonnostní propad Red Bullu s monopostem RB21 nabírá na obrátkách – po sérii nepřesvědčivých výsledků se tým propadl až na čtvrtou příčku Poháru konstruktérů.
Svět Formule 1 celý týden žije odchodem Christiana Hornera z Red Bullu. Své stanovisko k této události už vyjádřil i jeden z mistrů světa.
Will Buxton a Jennie Gow se zamýšlejí nad tím, kam by mohla vést další kariérní cesta Christiana Hornera, pokud by opustil Red Bull. Zvažují jak jeho možný přesun do vedení F1, tak i variantu dočasného ústupu z veřejného prostoru.
Bývalý jezdec Red Bullu Sergio Perez nezavřel dveře za svou formulovou kariérou. Aktuálně jedná s několika stájemi a hledá cestu zpět na startovní rošt. Zda se mu podaří najít konkurenceschopné místo, ukážou následující týdny.
Budoucnost Franca Colapinta v programu Alpine se před nadcházející Velkou cenou Belgie dostává do nejistoty. Talentovaný argentinský jezdec, který byl dosud považován za jednu z nadějí francouzského týmu, může čelit změnám, jež by mohly ovlivnit jeho další směřování v motorsportu.
Den po tréninku na simulátoru Red Bullu se Max Verstappen opět přesunul. Nizozemec zamířil na místo, kde se náhodou nebo ne nachází i jachta Tota Wolffa.
Fernando Alonso zpochybnil dlouho tradovaný názor ve světě F1. Podle něj se v mokrých podmínkách přeceňuje faktor, který podle něj ve výsledku nehraje tak zásadní roli, jak se obvykle tvrdí.
Ferrari čeká na vítězství od Mexika 2024, kde naposledy slavil Carlos Sainz. Lewis Hamilton i Charles Leclerc proto věří, že chystané úpravy vozu SF-25 v Belgii přinesou potřebný zlom.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal bodovat už v pěti závodech po sobě, přesto podle Helmuta Marka tým zaznamenává určité zlepšení a postup kupředu.