Nico Rosberg po domácím závodě v Německu neskrýval zklamání. Nyní si chce užít letní pauzu a připomněl, že po náročných momentech se vždy dokázal vrátit silnější.
Začátek sezóny byl pro Nica Rosberga jako snem, sedm vyhraných závodů v řadě a náskok v tabulce jezdců 43 bodů na svého týmového kolegu a obhájce titulu mistra světa. Potom přišel závod ve Španělsku, vzájemná kolize a od té doby má navrch Hamilton, který po posledním závodě získal náskok 19 bodů.
"Zklamaný po závodě v Německu, tento titulek to shrunuje přesně," okomentoval své pocity ve videovzkazu pro fanoušky Němec. "Co se mohlo pokazit, se pokazilo, byl to hodně špatný den a závod, ale nechci zabíhat do detailů," uvedl. Poděkoval za podporu a nyní si prý hodlá užít volno. "Bude to úžasné, až se dostanu z toho zklamání. Bude to trvat, ale dostanu," nechal se slyšet.
V rozhovoru pro Motorsport.com uvedl, že Lewis není silný jen v několika posledních závodech, ale je silný, tečka. V tom prý vidí velký rozdíl. Kdy se jej britský komentátor SkySports Martin Brundle zeptal, proč to vypadá, že si o sobě stále nemyslí, že je tak dobrý jako Lewis, jeho odpověď zněla: "Jsem si vědom toho, že mě v posledních letech porazil."
Avšak stále věří, že zabojuje zpět. "Jsem nyní velmi zklamaný, protože v Německu jsem měl skvělou kvalifikaci a cítil jsem se dobře. Měli jsme i dobrou závodní rychlost, byl jsem tedy optimistický. Takže jsem zklamaný. Ale mám dost důkazů, že jsem vždy silnější po obtížných chvílích. Stalo se to mnohokrát. Takže žádný problém," věří si Rosberg.
S čím však problém má je práce a nestálé rozhodování komisařů. "To je potíž, kterou máme. I když se stanou stejné incidenty, nemůžeme mít stejné komisaře. Takže je to výzva a je tu prostor pro zlepšení. Neříkám to jen kvůli incidentu s Maxem, ale obecně, tady je opravdu co zlepšovat," domnívá se.
Zároveň však trvá na tom, že právě incident s vytlačením Red Bullu mimo trať, za který byl potrestán, se nedá srovnávat s tím z Rakouska, neboť byl v jiné pozici - tentokrát byl prý jasně vepředu. Nesouhlasí tak s Verstappenem, který na to má jiný názor.
"Jsem si celkem jistý, že byl Nico hodně daleko a zabrzdil pozdě. Myslel jsem, že do mě narazí, takže jsem otevřel mezeru a on nezatočil, jel rovně, takže jsem musel mimo trať, jinak bychom kolidovali. To není moc užitečné, Lewis by mohl povídat. Potom přišla penalizace a já si jen hlídal svůj náskok," vysvětlil svůj pohled na tiskové konferenci pilot Red Bullu.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.