Renault doufá, že se mu podaří podepsat smlouvu se současným jezdcem Force India, Sergio Pérezem, pro sezonu 2017. Podle 'Autosportu' by jednání měla proběhnout během letní pauzy. Mexičan navíc ve čtvrtek v Německu před nadcházející GP řekl, že by na konci roku mohl opustit Force Indii.
V rámci GP Velké Británie ale Vijay Mallya, majitel týmu Force India, řekl, že před několika týdny podepsal s Pérezem smlouvu na rok 2017. V paddocku se ale šušká, že Mexičan s tímto prohlášením není vůbec spokojen, zvláště když ještě nebylo v souvislosti se skupinou sponzorů, kteří Sergia podporují, učiněno žádné rozhodnutí ohledně jeho budoucnosti.
Podporovatelé Péreze jednají s Renaultem, protože věří, že tovární sedačka je dalším důležitým krokem v kariéře 26letého jezdce, pokud se má v budoucnu stát mistrem světa. Renault, který se před touto sezonou znovu vrátil do F1 s továrním týmem, čemuž předcházela zdlouhavá jednání s Lotusem o odkupu týmu, jednoznačně deklaruje, že jeho cíle ve Formuli 1 jsou dlouhodobé.
Letos se týmu zatím vůbec nedaří, když na bodovaných příčkách dojel alespoň jeden z jeho svěřenců pouze jednou (Magnussen byl sedmý v Rusku). Což je z 11 odjetých závodů málo, nicméně tým tvrdě tlačí na další zlepšení. Pérez prý cítí, že by se s Renaultem mohl posunout ve své kariéře dále, když u Force Indie už dosáhl maxima možného. Mexičan prý cítí, že indicko-britský tým mu nebude schopen nabídnout šanci bojovat o titul, o kterou tak touží.
To Renault s podporou výrobce aut má ambice bojovat s týmy jako Mercedes, Ferrari a Red Bull, když dle vlastních vyjádření je jejich cílem během několika následujících let bojovat o jednotlivá vítězství a o tituly. Tým Renaultu je sice finančně dobře zajištěn, avšak peníze od sponzorů Péreze by byly zcela jistě vítány. Pokud by se Sergio stal jedničkou týmu, tak by Renault mohl do druhého vozu povolat svého náhradního jezdce, Estebana Ocona.
Mladý Francouz je v rámci Renaultu velmi ceněný a má se za to, že mu tým chce dát pro příští rok nabídku. Možností by byla také dvojice Ocon s jedním ze současných jezdců - Kevin Magnussen nebo Jolyon Palmer. Oconovi šance by mohly vzrůst, pokud by se na zbývajících devět závodů prosadil do vozu Manoru.
Renault sice chce během letní pauzy podepsat smlouvu s Mexičanem, má však konkurenci. O služby bývalého pilota McLarenu se totiž zajímá také Williams. I britové již údajně jednali se zástupci jezdce.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.