I přes krizi, kterou momentálně Ferrari prožívá, Sebastian Vettel tvrdí, že bude trpělivě čekat na úspěchy. Těší se na domácí závod v Hockenheimu, kam dorazí velká část jeho rodiny i přátel.
Ferrari na závodních tratích schází rychlost a v důležitém období příprav nových vozů pro rok 2017 jej opouští významná osobnost - technický ředitel James Allison. Šéf Maurizio Arrivabene, na které teď více dohlíží prezident Sergio Marchionne, ale tvrdí, že Sebastianovi Vettelovi trpělivost nedochází.
Ten k tomu pro španělská média uvedl: "Trpělivost obecně není charakteristickým rysem závodního jezdce, protože to porušuje všechny jeho principy. Ale u některých věcí víte, že vyžadují více času. Můj přestup k Ferrari nebyl nikdy založen na tom, že zítra bude všechno fungovat. Tým se znovu buduje - a k tomu potřebujeme čas."
O víkendu jej čeká závod v rodném Německu. Doufá, že svým domácím příznivcům dá s rudým vozem vzpomenout na Michaela Schumachera, který u Ferrari rovněž z počátku procházel náročným obdobím.
"Bylo by to hezké," odpovídá na otázku, zda jeho přítomnost a působení u ferrari může zvýšit návštěvnost. "Myslím, že pro mě to je něco velmi zvláštního jet v Německu poprvé s Ferrari. Uvidíme, jestli si to budou myslet i lidé a dočkáme se více rudých než stříbrných kšiltovek."
"Heppenheim není od Hockenheimu daleko, je to jen půl hodiny, proto na okruh dorazí hodně členů mé rodiny a přátel, což bude velmi zvláštní. Se závoděním v motokárách jsem začínal ve Walldorfu, což je jen pět kilometrů odsud, takže mi to připadá, jako by se závodilo v mém obýváku."
Vettel sice v současné době bydlí ve Švýcarsku, podle něj to ale nic na jeho německé identitě nemění: "Teď samozřejmě žiju ve Švýcarsku, ale má rodina a většina mých přátel jsou stále doma."
Ferrari očekává, že bude na Hockenheimu v lepší formě než v Maďarsku, kde je zastínil Red Bull, a doufá, že tam zvýší svůj náskok na svého rakouského soupeře.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.