O Riovi Harjantovi se spekulovalo, že v F1 skončí, protože mu došly peníze od sponzorů. Manor ale potvrdil, že tento víkend bude v Německu závodit.
Původně byla smlouva indonéského pilota z komerčních důvodů podepsána jen na prvních 11 závodů sezóny, byť záměrem bylo, aby odjel kompletní sezónu. Proto nikdy neměl záruku, že nastoupí i na Hockenheimu, i když by to bylo logické, aby nemuseli měnit pilota jeden závod před letní přestávkou.
Harjanto se nyní údajně dohodl ještě na Velké ceně Německa. Během čtyřtýdenního volna tak bude mít Piers Hunnisett, Harjantův manager, a Manor dost času na to, aby nalezli před Belgií nějaké dlouhodobější řešení.
Existuje tak reálná možnost, že ve druhé části britský tým sáhne po nějakém alternativním jezdci. Roli oficiálního rezervního pilota plní Alex Rossi, jenž po vítězství Indianapolisu 500 letos přechází do IndyCaru. Závody v Texasu (27. srpna), ve Watkins Glens (4. září) a v Sonomě (18. září) však kolidují s Velkou cenou Belgie, Itálie a Singapuru.
Vývojový pilotem Manoru je Jordan King, nemá však superlicenci k tomu, aby mohl v F1 závodit. Mezi dalšími kandidáty na místo Harjanta jsou zmiňováni i Esteban Ocon, Will Stevens či Stoffel Vandoorne z McLarenu.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.